Photoblog.pl

Załóż konto

`Fotografią wyrazić siebie... ` 

2011/03/01   

O.o

« następne   poprzednie »
O.o

przypomniało mi sie hasło wiec jestem i bd prowadzic go codziennie za 2 tyg .

bo może bd mniec już kompa < 3

 

 

Nienawidzę takich sztuk, to naprawdę podłe ! Znajdź własnego faceta , od mojego się odklej .` || ; **

1 komentarz
princessa1995  - 10/04/2012 15:00:09
;)

Najnowsze wpisy

O.o

01/03/2011 14:28:35

!

17/06/2010 14:24:57

xd

16/06/2010 19:00:45

; d

15/06/2010 16:52:44

Wpis princesdance

11/06/2010 19:58:03

< 3

09/06/2010 21:56:28

Ale Swiecii xd

08/06/2010 12:31:23

; d

07/06/2010 16:17:57

Wszystkie wpisy