Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 28 LUTEGO 2021 ze strony mobilnej
Wyświetleń: 315

Otwarcie sezonu, z zajebistą ekipą

Exori gran, nakurwiam butlę w jebany dzban

 

I'm freaky, freaky!

Widzę słonie z Afryki

Rano piłem siki

Bujam się jak myszka Miki


 

https://youtu.be/xrNSuSp4Qvw

 

Poczuj na twarzy chłód bruku

Głód, na plecach wróg, który nie raz ukuł

Niebieski mundur - z nim nie dyskutuj

Mam wadę słuchu, zaburzenia mowy

No i te oczy, panie władzo, tak też o co chodzi?

Żyjemy pod naciskiem, więc jak szanować mamy system,

Który atakuje kiedy człowiekowi czujność przyśnie?

Kopnąłbym w pizdę wszystko jak tę rurę Paris Hilton,

Kiedy policja umie zabić, nazwać to pomyłką

Później, głównie mi o to biega

Stosunek do nich, nie ma przebacz

Bo spuść ze smyczy, a zaczną do tłumu strzelać

To te realia chłopaku, weź się nie przeraź

Tak jest tu i teraz, pozdrawiam moją mecenas

A temat się nie zmienia i jest od lat aktualny

Bo wciąż co poniektórym trudno dotrzeć do prawdy synu!

(Trudno dotrzeć do prawdy synu)

 

Ta, raz, raz, tej!

 

To zachodni front synu, toczy się codzienny dramat

To jest niska trauma, podejrzane postacie w bramach

Dla nas prawo jest bezwzględne, młodzi mają przejebane

Policyjny Big Brother w miastach gdzie pełno jest kamer

Pod naciskiem jak schizma, wyznam wprost jak tu się żyje

Bo patrzymy przez pryzmat systemu, który gnije

Trzy wąsate ryje w zielonej Fabii, zgadnij kto to?

Kto Ci zawsze wkłada łapę w gacie z tak wielką ochotą?

Podpowiem, nie dziewczyna, tylko jakiś obcy facet,

Który mara Cię po jajach mówiąc, że ma taką pracę

Raczej wolałbym żebrać o jałmużnę na głównym

Niż brać marne pieniądze za rolę mundurowej kurwy

System prawny to farsa, bo na co komu dozór

Zimna stal na nadgarstkach, tylnia szyba radiowozu

Wszędzie czuć szkiełowski odór, oto pokolenie buntu

Ludzie wychowani z uczuleniem na niebieski mundur

Jesteśmy pod stałą presją, przypierdalają się do nas

Reagujemy agresją, bo jest to nasza obrona

"Jebać system!" - wypluj to w twarz każdej dziwce

 

Życie pod naciskiem w kraju ludzi zakopanych żywcem

annna97 czego mnie nie zaprosiłeś, też chcę na ognisko :D
02/03/2021 11:35:25
pokojsztuczek Będzie jeszcze okazja ^^
03/03/2021 6:44:42