Photoblog.pl

Załóż konto

 

2021/10/17   

 

« następne   poprzednie »

Ale jesteśmy zmęczeni intensywny wekeend

Dzis byliśmy juz pare razy na mieszkaniu rozmawialiśmy z Panem przyniósł juz sprzęt :d

Także myślę, ze za tydzień juz cos bedzie.. :d

Mam mega zakwasy od wnoszenia plyt itp.. Dobrze, ze jest winda bo bylo by 100% gorzej 

Za tydzień jeszcze musimy wymienic wanne na większą bo pani projektantka sie pomyliła.... I wanne powinniśmy miec większą.

Ale to sie zrobi

Za tydzień urlop takze będziemy działać! :*

Juz leżymy w łóżku i odpoczywamy ^^ ciesze sie ze mam 2 zmiany także bedzie mozna sie wyspać oprócz jutra bo rano trzeb jechać

Buziaki :"

1 komentarz
waferowa  - 19/10/2021 0:32:07
Fajnie, że macie już swoje, gratulacje! ;*

Najnowsze wpisy

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wszystkie wpisy