Photoblog.pl

Załóż konto

2020/02/14   

 

« następne   poprzednie »

 Hejo Walentynki  , jakos ich nie lubie :D Milosc trzeba sobie okzywac codziennie, a nie :D 

Wczoraj w szpitalu spoko, to przeswietlenie bylo najbardziej fajne niz kiedy kolwiek mialam :D bezbolesne :D

Pozniej czekalismy 40 min na lekarza, przyjol mnie ten ktory mnie operowal :D Kosc mi sie ladnie zrosla, lecz tam gdzie czesto narzekam na bol okazalo sie ,ze nadal mam rozwalone... i jesli cwiczac daje stope na prawo i lewo to mi sie pogarsza I najlepiej by bylo gdybym cwiczyla noge w usztywniaczu takze musze go znalezc... 

Moj mowil do niego ,ze chcieli mnie wyslac do pracy... to zaczol sie smiac i mowil ,ze chyba ta osoba nie zdaje sobie sprawy co to jest zlamana noga.

Dal mi bezproblemu zwolnienie na miesiac, i za miesiac znow do szpitala.. wtedy zdecydujemy czy moge wrocic na jakis procent do pracy czy nadal nie.

Najgorsze bedzie do zagojenia tamto miejsce gdzie mi piszczel wyskoczyl... przynamniej wiem dlaczego tak boli.

Dzis z rana lekarz,  pytal sie czy chce zwolnienie :D ale Michal powiedzial ,ze juz dostalam, i ze w innej sprawie jestesmy 

Takze, krew pobrana i czekamy na wyniki 2 tyg . 

Glupia ta norwegia pod tym wzgledem, w Polsce czekalam 1 dzien a tu 2 tyg masakra... ale jak trzeba to trzeba.

Lece sprzatac mieszkanko, a pozniej trzeba poszukac usztywniacza i cwiczonka 

 

dobrego dnia <3

6 komentarzy
inezz18  - 20/02/2020 8:02:05 z telefonu komórkowego
Widzę że wszędzie te usługi tak samo porąbane. Ale dobrze że ten lekarz jeden chociaż kompetentnie się Tobą zajął l
annna97  - 14/02/2020 22:45:21
ślicznie :)
moje były udane, chociaż bez chłopaka z z kolegą ;p
slodkadziewczynkaa  - 14/02/2020 21:24:36 z telefonu komórkowego
Bosko:)
sysia29  - 14/02/2020 20:55:58 z telefonu komórkowego
Te Twoje oczy są naprawdę cudowne <3
czorcik141997  - 14/02/2020 13:56:59 z telefonu komórkowego
Ale piękna :** miłego dnia :*
Photoblog.PRO patusiax395 - 14/02/2020 14:49:17 z telefonu komórkowego
Dziękuję i nawzajem :*

Najnowsze wpisy

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wpis patusiax395

 

Wszystkie wpisy