Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane ze strony mobilnej
Wyświetleń: 308

Ehh nienawidzę poniedziałków - seriooo

Od rana dzisiaj nerwówka... w drodze do pracy, w pracy ... jeden plus bo sie okazało ze jutro muszę jechać tylko na ok 2/3 h az zainstalują nam nowe kserokopiarki a później mam prace z domu do piątku... także sie mega cieszę bo w końcu sie wykuruje, odpocznę , bede miała czas zeby ogarnąć kilka ważnych spraw!!

 

No i trzeba sie zabrać za te postanowienia noworoczne hahaha xd

 

A co tam u Was??

Miłego

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pannadominika.
atlam ahh Ty zawsze tak śliczna ;*
31/01/2021 17:40:30
neta10 U mnie poniedziałek tez ciężki hehe
19/01/2021 21:15:34
pannadominika Na pewno jakos dałaś rade! Jutro juz czwartek <3
20/01/2021 17:09:09
abruniowelove Ja akurat lubię poniedziałki bo zawsze oznaczają coś nowego :)
19/01/2021 17:56:07
pannadominika U mnie niestety każdy pon to mega nerwówka i odechciewa sie na cały tydzien :((
19/01/2021 18:41:07