Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane ze strony mobilnej
Wyświetleń: 110

Edukujmy sie !:)

W mediach społecznościowych duzo różnych akcji by ludzie zaczęli używać odpowiedzialnie środków ochrony osobistej !

 

Dzisiaj sobota - Mateusz musiał iść do pracy , wrócił po 15 :)

Także ja rano pospalam potem szybkie śniadanko i prysznic a całe południe zajęły mi porządki w ciuchach haha troche tego do oddania sie nazbierało !

Teraz obiadek i trening - rowerek itp

Jakos zleci ...

A co będziemy robic jutro hmmm może wycieczka do las kuchnias a potem el prysznicos hahahah ...

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pannadominika.
zkoniowananamaxa A matko xD właśnie jutro idę do pracy i mamy nosić maseczki, bo niby w jakimś zoo się tygrys zakaził, wtf
No tanio Wam ta podróż wyjdzie Ci powiem :D
07/04/2020 17:20:29