Photoblog.pl

Załóż konto
Wyświetleń: 146

O kurczaki ale się podziało xdd

W środę jadę na rozmowę w sprawie pracy , narazie to pierwsze spotkanie więc zb co z tego wyjdzie a pazurki w piekarach będa tak ''dorywczo'' póki się nei rozkręci ...tym ''stałym klientkom'' i tyle ...

Zob , moze jeszcze inni się odezwa ^^

 

A poza tym humor dalej mega srednio...

wszyscy sie przeliczyli chyba...

 

A teraz lece robic obiad hahaha...

milego!

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pannadominika.
padholder jak poszło na tej rozmowie ?
27/02/2020 17:58:56
pannadominika Dowiem sie w poniedziałek :))
27/02/2020 22:07:09
zkoniowananamaxa Och kurcze.. póki co jasne, szukaj, ale i tak mam nadzieje, że się to rozkręci!
A jak sprawa z końmi? Czy teraz w związku z nawałem spraw odpuściłaś?
17/02/2020 18:37:08
pannadominika Odpuściłam przez brak finansów niestety :( wszystko utrzymujemy z wypłaty Mateusza bo to co ja zarobię idzie na paliwo i opłaty za gabinet :(
17/02/2020 19:59:37