Photoblog.pl

Załóż konto
Wyświetleń: 61

Przez ostatnie pare dni dosłownie umieram..

Praktycznie dziennie od 6 30 na nogach i bieganina,że czasu brakuje na wszystko..

Dzisiaj tez zamiast odespać musiałam jechac do pracy na szczęscie tylko do 14 i był jako taki ruch więc szybko zleciało ale jednak...

Grafiku na październik jak nie było tak nie ma..nie wiem co robić bo pracami sie mega podoba..dojazdy takie 5 /10 bo i o 8 30 i o 15 korki jak szlag...ale za to mamy karnet na ćwiczenia za free co msc a powiem Wam, że już widać u mnie efekty chociaż miałam dop 4 zabiegi ^^ no ale perspektywa zarobku 800 w porywach do 1000 zł jest marna patrząc, że ok 300 zł czasami wiecej leci na samo paliwo...agdzie czynsz,rachunki,zakupy,ubezpieczenie nie mówiąc o jakimś wyjsciu gdzies czy zakupach dla nas czy do domu... 

Ciężko przychodzi mi pogodzić się, że moze od listopada będę musiała zmienić pracę...też cięzko będzie coś znaleźć ... z tym miejscem wiązałam dłuższą  przyszłość i nadzieje...zobaczymy jak to będzie ,...ale chciałabym wiedzieć już...bo nie mogę przestać o tym myśleć ;vv

Co do konia to moze i by był ale nie mam za co tankować zeby kolejne 15/20 km robić w jedną strone...narzekałam na mojego peugeocika ale jak sprzedałam i kupiłam nową bestie narzekam jeszcze bardziej ehh XD 

 

Z pozytywów - druga noc w koncu urządzonej sypialni za nami ! śpi się bosko - zost dokupić roletę i jakieś pierdołki ozdóbki, wywołać zdjęcia i bd bajka ^^

 

to chyba tyle...:< 

miłego <3

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pannadominika.
abruniowelove Jesteście tak piękną parą że nie mogę się na Was napatrzeć <3
21/09/2019 20:43:19
pannadominika Oooo<333
21/09/2019 21:35:27