Photoblog.pl

Załóż konto
Wyświetleń: 119

Moja miłość<3

 

Wczoraj byłam na otwarciu naszego studia. Przyszło sporo ludzi :)

Grafik mamy ustalony na nast tydzień tylko potem połowa z nas ma jeszcze urlopy hahaha ;D

Niestety lecimy popołudnia ale mam nadzieję że to tylko teraz bo miało byc inaczej..

ogolnie jeszcze nikt nic nie wie ..umowy,grafiki,obsługa,zmiany haha wszytsko wyjdzie ''w praniu '' XD

Zgadałam sie z jedna dziewczyna w moim wieku i już ogarniamy razem fb i instagrama Studia ^^

Jak warunki beda takie jakie przedstawiono mi na rozmowie to  myslę, że znalazlam pracę na dlużej ale to wszystko sie okaże ...:)

Na ten moment taka niepewność...czyli coś czego nienawidzę!! :C

 

Dzisiaj Mateusz rozwozi gości weselnych brata od kumpla wiec ja sie biore za obiadek i sprzątanie haha<perfekcyjna pani domu> a jutro będę leżeć i pachnieć a gotuje Mateusz ahhaha xD

 

Popołudniu odwiedzimy jeszcze babcię a potem sie okażę :)

 

 

milego!

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pannadominika.
abruniowelove Mam wielką nadzieję że to będzie na dłużej :D
trafiłaś na prawdziwego księcia z bajki :)
17/08/2019 20:56:28
zkoniowananamaxa <33
Oby się udało faktycznie na dłużej! I z zadowoleniem :)
17/08/2019 13:46:31
pannadominika oby, mam taka nadzieje :):**
17/08/2019 13:48:34