Photoblog.pl

Załóż konto

It must be L.O.V.E 

2015/06/02   

 

« następne   poprzednie »

 

TAADAAAAAAAA !!!!!

 

Wracam po długim czasie nieobecności jak BIGBANG XDD

 

pozmieniało się tu trochę , tak jak u mnie, haha.

 

 

Powrót Bangów to najpiękniejsza rzecz jaka mogła mnie

teraz spotkać <3 dalej nie wierzę że wrócili XD

 

Mamy czerwiec, czekam na wyniki matur a nie wiem konkretnie

którego dnia podadzą, spoko.

 

Jakby ktoś chciał wiedzieć co się dzieje u mnie na bieżąco to zapraszam na tt :)

https://twitter.com/sajagzb

 

 

 

byeeeeee ;)

 

 

 

SŁUCHAĆ I KOCHAĆ ! xD :

  BIGBANG - BANG BANG BANG

https://www.youtube.com/watch?v=2ips2mM7Zqw&spfreload=10

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis panikwon

02/06/2015 14:28:27

Wpis panikwon

22/11/2014 22:19:20

Wpis panikwon

25/09/2014 19:42:30

Wpis panikwon

21/09/2014 23:29:10

Wpis panikwon

14/09/2014 13:21:24

Wpis panikwon

28/08/2014 20:39:37

Wpis panikwon

26/08/2014 23:48:17

10
Wpis panikwon

19/08/2014 16:27:11

Wszystkie wpisy