Photoblog.pl

Załóż konto

W Nowy Rok z absurdami

Dodane 5 STYCZNIA 2022 ze strony mobilnej , exif
Wyświetleń: 886

Jak widać dostałem służbowy gównolot. 

 

Pali, jeździ, radio działa więc w sumie nie ma o co się przypierdalać. 

Nowe stanowisko - bajka.

Jest co robić, jest sporo jeżdżenia ale tutaj mam po prostu zadania do wykonania.

Jak to zrobię i w jakiej kolejności to tylko i wyłącznie moja sprawa.

Nikomu nie muszę się spowiadać dlaczego przerwa trwała 6 minut dłużej albo dlaczego akurat w jakimś konkretnym momencie musiałem iść do kibla.

Nie muszę tłumaczyć się 5 razy z tego samego.

Raz notatką służbową swoim przełożonym i koniec tematu bo znają robotę i wiedzą, że wiem co robię.

Ale za to 4 razy każdej osobie z administracji kontrahenta gdzie chuja wiedzą jak robota wygląda a u nich przepływ informacji leży.

Ten komfort psychiczny już pozytywnie się ujawnia.

 

Mniejsze problemy ze snem.

Żołądek się uspokaja.

Ciśnienie wraca do normy ale to też zasługa leków.

Zaczynam normalnie myśleć a nie byle do końca i w chrapańsko.

Kurwa tego mi brakowało.

Dodatkowo sam sobie jestem szefem.

Dostalem w chuj sprzętu na użytek osobisty a nie dzielenie się z 15 osobami jakąś głupią latarką a jak się spierdoli to nie ma winnych.

Wiem co mam i o to dbam.

Nowy sort mundurowy zamówiony Jeszce tego samego dnia co podałem rozmiarówkę.

Zadnego czekania chuj wie ile bo niewiadomo czy obiekt zostanie w firmie po przetargu itp.

Zupelnie inna rzeczywistość.

Lepsza.

 

No ale nie mogło być idealnie.

Wychodzi na to, że za kilka dni nikt nie będzie na mnie czekał w domu.

No trudno.

Nikt nie mówił, że będzie lekko. 

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pamietnikpotwora.
kordarun Gdyby nie ta Dacia, to pomyślałbym, że Bagieta wrzuca kolejny odcinek ze swojej fury :D
12/01/2022 21:45:27
pamietnikpotwora A tu niespodzianka. Jednak nie Sierżant Bagieta. Chociaż jakiś łączony odcinek mógł by być ciekawy.
13/01/2022 7:13:32
ksiadzsdz No właśnie , jak oceniasz ogółem Dustera ? Bo chce Tatę namówić by kupił sobie na emeryturę takiego suva ?
05/01/2022 15:29:28
pamietnikpotwora Osobiście bym nie kupił. Przede wszystkim wspomaganie jakie jest nie pozwala dobrze wyczuć co się dzieje z przodem samochodu. Tak jakby kierownica była połączona z resztą układu samymi kablami.
05/01/2022 18:15:27
ksiadzsdz cóż fakt , że to auto budżetowe , ale czy to auto dobre dla 70-latka ?
05/01/2022 19:11:51
pamietnikpotwora Dla 70 latka bezpieczniej będzie już nie prowadzić. W tym wieku czas reakcji jest mocno osłabiony. Wiele czynników na pozór niegroźnych dla osób w tym wieku może być poważnym zagrożeniem. Biologii nie oszukasz. Z jakiegoś powodu zostały wycofane bezterminowe prawa jazdy.
05/01/2022 20:32:50
ksiadzsdz wiem ale po mieście czy na wieś czy do rodziny by się taki nadał
05/01/2022 21:25:38
pamietnikpotwora Na wieś czy krótką trasę samochód daje radę ale do miasta za duży
06/01/2022 17:02:32
annna97 oo udało sie doczekać :D
06/01/2022 14:31:15
pamietnikpotwora Warto było
06/01/2022 17:01:49