Photoblog.pl

Załóż konto

Wojna

Dodane 6 dni temu
Wyświetleń: 682

Byłem cicho jak widać kurwa niepotrzebnie.

 

Swoją drogą nie pisałem ponad 5 dni z uwagi na to, że zgodnie z wprowadzoną zasadą conieco się odjebało.

Dobra chuj o tym później.

Wracjąc do tematu od kiedy potwór się tu pojawił nie brakowało debilek, roszczących sobie prawa do twórcy tego bloga. Nie wiem kurwa może chodzi o charakter czy mundur.

 

Poznałem kilka wartościowych osób i kilkanaście zwykłych szmat.

Nie rozumiem jak można być bezzębną patologią bez cienia kobiecości i wmawiać sobie sprawy związku.

Nie kurwa nie rozumiem tego i nie mam zamiaru rozumieć.

Było pełno osób, które próbowały.

Schizofreniczka.

Borderline.

Zakompleksiona laska dowartościowująca się kutasami.

Typowy predator polujący na dobrze zarabiających w mundurach.

Laska, która próbowała wywołać zazdrość opisem jak to jej facet nie wygląda fajnie ze sterczącym fiutem.

 

Serio?

 

No i do tego totalna masa randomów z sieci szukająca chuj wie czego w tym głównie księżniczki i patuski.

Osoby, których jedyną rozrywką jest alkohol i walenie się na domówkach.

 

Serio?

 

Jestem już tym kurwa zmęczony.

 

Zaznaczam, że nie jestem do wzięcia.

 

Osobę, która była na tyle tępa by podjąć ze mną walkę informuję że skończyło się babci sranie.

Nie liczę się z kosztami.

W świetle poniesionych strat nie będzie żadnego pobłażania.

Czas uruchomić dawne znajomości.

 

Wracając do tego co się odjebało.

Zostałem pięknie potrącony.

W trakcie interwencji została wezwana załoga policji.

Z uwagi na fakt, że zgłoszenie zostało przyjęte nie było chuja żebym gościa puścił.

Chciał przycwaniakować i wcisnął gaz z pewnością że odskoczę.

Jakie było zdziwienie kiedy jedyne co zrobiłem to w ostatniej chwili lekko podskoczyłem by mnie nie wciągnęło pod samochód.

Mimo wszystko lewe kolano dość mocno oberwało.

Reszty się domyślcie.

Jegomościowi grozi do 8 lat.

 

To i tak chuj.

 

Adrenalina, którą zaczęły produkować nadnercza wytworzyła paraliżujący ból w ich okolicy.

Nie no pięknie.

 

Nabawię się kiedyś PTSD przez tę robotę i ludzi dookoła, jeśli kurwa już nie mam.

Banda szmat i skurwysynów.

 

Nie licząc kilku wartościowych osób.

No i własnego dziecka.

Przy okazji jego matka próbuje mi maksymalnie ograniczyć kontakt.

Brawo kurwa brawo.

 

Miałem wrzucić nagrywkę z Forzy Horizon 4 jednak jakoś tak średnio mam wrażenie, żeby komukolwiek chciało się obczajać jak po prostu rozpierdalałem przeciwników na 2 minutowym sprincie.

 

Przynajmniej mogę posłuchać Nowych utworów Maximiliiana Lenza.

Mój alkoholizm ma się dzisiaj bardzo dobrze.

Jebać 38,3 gorączki.

ZDROWIE!

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pamietnikpotwora.
wyspynonsensu Poniżej 40°C to nie gorączka. ;-)
13 godz. temu
Photoblog.PRO akumenomelodi Sporo się dzieje u Ciebie jak tak czytam wyrywkowo ;).
Aż tak złe doświadczenia masz z kobietami ?
Walcz o dzieciaka, dobrze jest mieć obydwoje rodziców.
Zdrowia bo zawsze jest potrzebne.. :)
06/12/2019 16:21:26
Photoblog.PRO pamietnikpotwora Złe to mało powiedziane
06/12/2019 16:44:01
Photoblog.PRO akumenomelodi Heh, przypomina mi się od razu, jakie jest podejście do mnie niektórych dziewczyn.. :) nic nie zrobisz ale jesteś wrogiem numer jeden.
06/12/2019 16:45:38
fuckkotekxd Zdrowie Potworku, widzę że u Ciebie też takie krzywe akcje jak u mnie my to jednak mamy siłę by walczyć z tym chlamem, gratuluję i zbijam piątkę
02/12/2019 21:00:52
aidablue Hm... troche mnie tu nie było i widzę że Photoblog zmienił się w jakiś pseudo portal randkowy ;P
Dbaj o siebie chłopaku ;)
02/12/2019 20:52:47
atana Nie wiem, co tu. Dbaj o siebie, bo Ci przydzwonię. Nie chlej, z gorączką się idzie do łóżka, w piżamie i z herbatą. BO CI PRZYDZWONIĘ.
02/12/2019 19:43:36
6permament6pain6 Podobno za mundurem panny sznurem to uważaj :p
02/12/2019 15:58:00
Photoblog.PRO pamietnikpotwora Niestety coś o tym wiem
02/12/2019 16:02:20