Photoblog.pl

Załóż konto

iii yeee ! 

2012/04/21   

 

« następne   poprzednie »

+ Komciać 

++ Dodawać

+++ Klik

 

 

I siedzę, jak ta pierdolnięta, z nadzieją, że w końcu się odezwie .

 

W oczach dalej mam szczerość, tylko rzadziej wybaczam.

 

Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiesz, co ci się trafi

 

a nie załatwia się spraw wciąż się kłócąc, uciekając w świat prawd lub wciągając dym w płuco.

 

świat wyciera o ciebie brudne ręce, czujesz, zbliża się najgorsze chociaż liczysz na najlepsze.

 

Że niby brak mi Ciebie ? No, chyba się chłopczyku przeceniasz.

 

Życie to hazard .Dzisiaj masz wszystko . jutro nie masz nic .Dzisiaj kochasz to życie . Jutro nie chce Ci się żyć .

 

- ładne nogi , o której się otwierają ?

- o tej godzinie już dawno śpisz .

 

Pierdolą coś o lojalności skurwysyny, Nawet nie chce mi się im pluć w oczy, bo szkoda mi śliny..

 

Czasem myślę sobie, że cudownie jest mieć nierówno pod sufitem.

 

A kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać dresów, czy chcą wpierdol.

 

stwierdzam miłość, bo ON.

 

Wiem,że mogę Cię mieć, ale boję się zaryzykować .

 

A teraz jebać Twoje uczucia. Zamiast ukoronowania zostaniesz ograniczony.

 

Fajnie tak od czasu do czasu rozpierdolić komuś życie, prawda ?

 

Oczy są ślepe, trzeba szukać sercem.

 

Siadam, wyciągam szluga, biorę bucha za tych, którym już nie ufam.

 

milcz szmato .

 

motylki i brzuchu Ci zdechły, czy jak ?

 

1,2,3 i zapominam o Tobie, magia nie ?

 

Potknęłam się na Twoim spojrzeniu.

 

kupiłam bilety na koniec tęczy .

 

- po co oglądasz programy kulinarne , jak gotować nie umiesz ?

- po co oglądasz pornosy , jak ruchać nie umiesz ?!

 

- cześć kochanie . co robisz ?

 - Nic specjalnego , jestem starsznie zmęczony i idę zaraz spać . a Ty skarbie ?

- stoję za tobą , w tym klubie 

 

7 komentarzy
Junior superantos  - 19/10/2013 12:30:02 z telefonu komórkowego
Fajne fotki, zapraszam tutaj: http://goo.gl/t662D3#oppiissyy
letshaveapillowfight  - 10/08/2013 15:00:31
fajne. ; )

dodaje. :)
mayleyna  - 24/11/2012 22:26:54
fajne opisy :D
xbeelieefx  - 07/09/2012 17:46:56
faajne :D <3
tophi  - 26/07/2012 22:08:23
fajne :)
zagłosujesz na mnie w linku http://www.photoblog.pl/stokrotka041/128634295/zaczynamy-konkurs.html ?? numer 6 !!!! będę bardzo wdzięczna jak będziesz głosować pod każdą nową notką, na priv napisz jak mam się odwdzięczyć :DD
tymbalk  - 03/06/2012 17:13:10
zajebiste <33
ooopisyyyxd  - 08/05/2012 11:53:27
Suuuper tu ; ***
.Klikam `fajne` ;***
Liczę na rewanż ; ) <3
+Przepraszam za spaaam ; )

Najnowsze wpisy

Wpis oppiissyy

21/04/2012 18:41:41

Wpis oppiissyy

14/04/2012 12:08:41

Wpis oppiissyy

01/04/2012 11:11:14

Wpis oppiissyy

31/03/2012 12:50:40

Wpis oppiissyy

29/03/2012 11:17:24

Wpis oppiissyy

28/03/2012 12:00:22

Wpis oppiissyy

27/03/2012 13:46:19

Wpis oppiissyy

23/03/2012 17:47:21

Wszystkie wpisy