Photoblog.pl

Załóż konto

OPISY I CYTATY - zapraszam : ) 

2011/10/07   

 

« następne   poprzednie »

                                                        jak się podoba to klikać fajne . no i komentowaać : ) 

                               _________________________________________________________________

                                                 To fatalna iluzja, gówniana fatamorgana.

                                ____________________________________________

 

                                               Pełno Ciebie w mojej głowie . ! ; * 

                              _____________________________________________

 

                                               Pierdolę Ciebie, twych przyjaciół też . 

                              _____________________________________________

 

                                            No to nakurwiamy szczęściem , ziom . 

                             ______________________________________________

 

                                    Waaaariuję kiedy Ciebie przy mnie nie czuję .

                            ______________________________________________

 

                                  Jak mam walczyć o swoje skoro nic już nie mam ? 

                            ______________________________________________

 

                                                                21:21 - wtf ?!

                           _______________________________________________

 

                             Już nigdy nie zostawię otwartego serca. Nie pozwolę na to,

                                              by skrzywdził mnie jakiś idiota.

                             __________________________________________

 

                          Chcę Cię z każdą wadą, nic nie zmienię. Mój narkotyku, mój tlenie.

                            ______________________________________________

 

                                    Zajebałeś mi moje uczucia, teraz ja zajebię Ciebie .

                                _________________________________________

 

                       Mała dziewczynka nie mająca problemów, mająca swój mały świat. 

                        Duża dziewczynka z tonami problemów, dla której świat się kończy.

                            _______________________________________________

 

                       Bo ona potrafi budzić się w nocy i spoglądać na telefon czy nie napisałeś.

                                    A Tobie ciężko podnieść telefon kiedy oglądasz TV.

                                             i Ty mi kurwa nie wmawiaj, że Ci zależy.

                               _______________________________________________

 

                            Czy warto było kochać tak, aż do bólu ? nie do zesrania kurwa . 

                          ___________________________________________________

 

                          Czasami masz takie jazdy, że Pan Gąbka staje się mądrzejszy niż Ty . 

                           _________________________________________________

 

                  Całe życie z facetami. Chrupię grześka, zajadam pawełka, ślinię się na widok                                    michałka,uwielbiam jerzyki, jaram się adasiem i połykam w całości kubusia.

                                                 I weź tu narzekaj na brak powodzenia :D

                                  ___________________________________________

 

                                     -Wyjdziesz za mnie ? - Nie, ale możesz ustać obok ; > 

                                ___________________________________________

            



 

                        

 

                          

                      

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika opislandia.

Najnowsze wpisy

Pezet . < 3

22/01/2012 11:47:59

Wpis opislandia

09/10/2011 13:40:32

Wpis opislandia

07/10/2011 18:03:52

Wpis opislandia

03/10/2011 20:24:20

Wpis opislandia

02/10/2011 15:25:17

Wpis opislandia

01/10/2011 13:18:50