Photoblog.pl

Załóż konto

OPISY I CYTATY - zapraszam : ) 

2011/10/02   

 

« następne   poprzednie »

                                                                jeśli się podoba klikać FAJNE . ^^

                                      i piszcie w komentarzach jakie opisy lub cytaty chcielibyście , abym dodawała . 

           _________________________________________________________________________________________

 

             kiedyś przyjdzie czas , przyjdzie czas na Ciebie . narazie czekaj i się męcz tak, jak ja                                                     kiedyś. potem napisz sprawozdanie czy było fajnie . 

                                         

                                                          eej . sie pierdol . 

 

                                  ucieczka nigdy nie jest najlepszym wyjściem, ale zdarza się, że jedynym ..

 

                                                             mężczyzna - typ pokemona bez mocy . 

 

                   patrz, patrz jak zmienia się świat ! - wolę oglądac go z zamkniętymi oczami. 

         

             Wiem, że aby to zrobić Ty się nie musisz starać. Ale chuj tam, ja się postaram  i będę miała też wyjebane .

 

             pozdrawiamy przyjaciół, którzy odeszli , gdy zaczęliśmy miec własne problemy .


             szczyty swoich możliwości poznasz wtedy, kiedy możesz liczyć tylko na siebie.

 

                                        spójrz czasem w lustro zamiast szukać winnych wokół.  

 

                    Drodzy Rodzice . Mówiąc nam, że jesteśmy nieodpowiedzialni, pyskaci, bez talentu ,                                                                   pamiętajcie, że większość genów mamy po was : )


                  Życie to największy złodziej. Najpierw ukradnie Ci młodość, urodę, potem Ciebie ,                                                                                           a na końcu samo ucieknie.

 

                 pierwsza zasada zakochiwania się- nie może Ci bardzo zależeć, bo wtedy właśnie zaczyna się psuć.
         

                       Ohh kotku. wzruszyłabym się , ale tusz był za drogi .

              
 bo prawdziwym przyjacielem nie jest ten , który wysyła Ci słitaśne prezenciki na nk, dodaje Super zdjęcia, nigdy się z Tobą nie kłóci, zawsze podtrzymuje Twoje zdanie. Jest nim ten, z którym przeżyłeś najważniejsze i najpiękniejsze chwile swego życia, z którym miałeś nie jedną kłótnię, który pomimo Twego                                                           zdania chce Twojego dobra.

ja wolę być ostatni, zamiast zostac na przedzie, przynajmniej nie bede musial ogladac sie za siebie.
         
        zbyt często bywasz w moich myślach , zbyt rzadko w życiu . 


Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika opislandia.

Najnowsze wpisy

Pezet . < 3

22/01/2012 11:47:59

Wpis opislandia

09/10/2011 13:40:32

Wpis opislandia

07/10/2011 18:03:52

Wpis opislandia

03/10/2011 20:24:20

Wpis opislandia

02/10/2011 15:25:17

Wpis opislandia

01/10/2011 13:18:50