Photoblog.pl

Załóż konto

Mów Mi Kotku:* 

2009/04/28   

 

« następne   poprzednie »

no hej

jak widac zdj. edytowane przez Karolinkę

no cóż jak zwykle nudy ni ma co robić

dzisiaj wtorek

w szkole ok zwała jak zawsze

.......... była ale spoko wszyscy żyją (chyba)

noi ogólnie była u mnie Karolinka i grałyśmy w simsy xD

i jest zwała

jutro 6 lekcji bo nie ma niemieckiego

teraz pisze na gg z Maja i ... (nie ważne z kim)

dobra kończę to przynudzanie bo nie wiem co pisać

jeszcze tylko pozdrowienia dla :

Maji

Sary

Karolinki

Moniki. T

Ani

Syli

Wery

Ziuty

M . B

 

                                                                                               Madziuuu...

4 komentarze
idealniestuknieta  - 29/04/2009 15:41:46
dzieki;p;d
coffeejelly  - 29/04/2009 10:04:44
spoko.
forrest0gump  - 28/04/2009 20:34:23
dzięki ;d
onaywariowana  - 28/04/2009 20:21:48
dziekuje:p

Najnowsze wpisy

Wpis onaywariowana

28/04/2009 20:19:13

Wpis onaywariowana

22/04/2009 18:15:17

imieninki..dzisiaj:***

09/04/2009 14:18:13

Wpis onaywariowana

08/04/2009 23:09:02

Wpis onaywariowana

06/04/2009 21:36:23

Pamu$$.!!!!!

22/03/2009 16:53:17

!.

22/03/2009 16:25:12

Wpis onaywariowana

21/03/2009 23:06:21

Wszystkie wpisy