Photoblog.pl

Załóż konto

Zostań tu - choć na chwile! 

olissiia

OluŚ, 23 lata

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

...Ciągle się zmieniam...ucze na błędach...nabieram doświadczeniaPoznaje siebie.Dzieki wam staje się lepsza....Kształtuje własne JA... ^^
znam swoją wartość iiii..
tego nic i nikt nie zmieni


Jestem...
Ciepła jak prażące słońce,
Stanowcza jak szczyty gór,
Delikatna jak płatki róż,
...Szczera jak górski potok [ PODSTAWA ]
zawsze SOBĄ

PS. Tacy wszyscy odważni jesteście ?
No tak być anonimowym to najlepsze rozwiązanie Nie stać
was na więcej nie macie na tyle odwagi i
nie jesteście ludzmi na poziomie,żeby się ujawnic Coś ci leży na sercu?
Prosze mów śmiało. Tylko mniej odwage przyznać sie kim jesteś:))

Co lubię
Ludzi szczerych i optymistycznie patrzących na świat i wszystko wokół Wciąż poznawać i odkrywać...Cieszyć się z byle czego Wolność...Być kochana,to chyba normalne Czuć ,że żyje BAWIĆ SIĘ ! dobre imprezy jak szaleć to szaleć
..byle z umiarem DDDFikuśne drinki
Egzotycznych chłopców ...Gadać głupoty lubie
Sprawiać komuś przyjemnośćMagic Summer ))Życie,mimo tego ,że czasami spotyka nas tyle nieszczęśćPodróże.Wodospady.Słońce.Niezapominajki.Przygody Mój świat. (^-^)


Czego nie lubię
nieszczerości - kłótni - kłamstwa - samotności - braku zaufania - mieć doła i być smutną- gdy ktoś mnie rani - jak ktoś bawi sie czyimiś uczuciami =/- braku kasy...I hateeee- jak my friends smutają (- płakać chociaz czasem sytuacja nas do tego zmusza- fochów o byle co / nie trawie...- słodkich idiotek wrr - SzKoŁy- wstawać RANO- ludzi którzy mnie wqrwiają - ludzi bez ambicji- ludzi oceniających po wyglądzie- osób które nie znają kogoś ale już wiedzą,że tej osoby nie lubią ...- jak ktoś kogoś nie zna a wyzywa hmm... =/- głupich plotek .. ugh.. =/- jak jestem choraa,sflaczała i nie do życiaa .. =((- ogólnie siebie...xD- agresji i przemocy .. =/- melonów bleeee ;[- braku stylu- nieszanowania własnego życia- udawac że jest ok chociaż nie jest - tłoku w autobusach (- brzydkiej pogody...

Mój sprzęt fotograficzny

Najnowsze wpisy

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wpis olissiia

 

Wszystkie wpisy