Photoblog.pl

Załóż konto

pierdol się, kurwo! 

2012/11/03   

 

« następne   poprzednie »

ja pierdole, kaśka z. to nienawiść, czy jak? no kurwa.

jednocze sie z kingą! taaaak <3 w końcu :*

 

 

 

No cześć! Po raz kolejny bezsensowny raz tu pisze. Może jak będę miała trochę czasu będę coś pisać? Boże, Bożenko, no nie wiem, no. Siedzę na lapku, Marta na szczęście nie skapnęła się, że zajebałam jej miętowego LD (miętowe fajki <fuuu>) i i tak chce mi się palić, i taak.

Przed chwilą leciał KoRn  Narcastic (chyba) Cannibal, a teraz Blur  Song02, czyli: łuuuuuuhuuuu!  <3

REBEL SUKI, to, co kurwa kocham. A, i nadal nie jestem pewna co do swoich uczuć do Ciebie, Michaś.. Ala! Czego ty kutwa w końcu od tego biednego życia chcesz, co?! No nie wiem właśnie, i tu jest problem&

 

A! no i właśnie! Soloomomom jest zajebisty :D szkoda tylko, że nie mam z nim tematów& A może to mój przyszły mąż? Hahaha, kurwa& Będę na tyle zdesperowana, że będę do końca życia z Michasiem. Nie no, kocham go, ale strasznie mnie irytuje.  -_-

Kętrzyn  WYPIERDALAC! Fałsz i 0 tęsknoty kurwa za mną& Więc co mi tu kręcicie?! Do gówna ja wam, klaudia, paulina.

 

Czemu nie mogę tak pisać na fbl?! L Okeeeeej, lecę napisać przemyśleniową notkę na fbloszka, paparappa! : *

 

aaa! i .. dobranoc.

 

 

 

PFK - Jestem bogiem.

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika ogarnijmyzycie.

Najnowsze wpisy

Wpis ogarnijmyzycie

12/11/2012 14:58:10

Wpis ogarnijmyzycie

03/11/2012 0:39:12

:c

08/09/2012 23:30:55

oj tak....

27/08/2012 0:31:34

kolczyk w wardze

18/08/2012 23:56:28

jestem w ciąży :D

11/08/2012 23:54:10

Wpis ogarnijmyzycie

04/08/2012 1:23:12