Photoblog.pl

Załóż konto

Najlepszy Przekaz W Mieście 

2012/06/07   

73

« następne   poprzednie »
73
Kategoria:
npwm

siema <3

to znowu ja, i znowu będę was zanudzać moimi wpisami *_*

wycieczka się udała, nawet bardzo <3

KOCHAM tych ludzi (przynajmniej większość), bez nich by tego nie było! :*

trochę wyrządziliśmy szkód w hotelu, ale w końcu taka jest już 2"a", hłehłe. 

ja urwałam klamkę w pokoju, norma hahaha.

zwoływanie ludzi do naszego pokoju i owijanie ich w kołdry i prześcieradła + dawanie kosza na głowe zawsze spoko.

wlatywanie do sklepu i kupowanie wszystkiego po kolei, ajlowyt.

pukanie do pokoi i uciekanie, nie spanie w nocy, trzaskanie się.

KOCHAM, KOCHAM CHCĘ POWTÓRKĘ! <3

+ tv na fula na vivie <3

jak teraz lecą te piosenki, które cały czas tam leciały, to aż mi się ryczeć chce, haha :D

cóż, za rok repetytorium więc nadrobimy ! :*

 

to tyle. PA<3

 

 



 

 

 

 

- ola ;*

 

3 komentarze
sandra - 23/08/2012 18:12:35
Siema wejdźcie na tą stronę http://najlepszyprzekazwmiescie-fans.blogspot.com/p/koncerty-npwm.html i głosujcie na Chojnice Pliss Pozdrawiamy ! ;P
120804  - 07/06/2012 18:36:31
fajnie że wróciłaś .; ]
<33333333
npwm - 07/06/2012 22:13:55
o wow. Milo slyszec. ;) -ola

Najnowsze wpisy

89.

02/09/2012 0:13:04

88.

11/07/2012 11:00:46

87 .

26/06/2012 10:00:54

86.

24/06/2012 17:20:03

85 .

22/06/2012 8:07:47

84 .

20/06/2012 18:31:16

83 .

19/06/2012 8:04:43

82 .

17/06/2012 11:37:57

Wszystkie wpisy