Photoblog.pl

Załóż konto

Najlepszy Przekaz W Mieście 

2012/05/21   

47.

« następne   poprzednie »
47.
Powiększenie

siema!

proszę Kamila, jak tak go chcecie :)

dzisiaj w szkole było nudno

teraz jest nudno, bo musze sie uczyc

jutro bedzie nudno, bo mam wyklady

i to zycie wg jest nudne :x

boze, czekam na moja koszulke, ktora wygralam

jak mi przyjdzie, zrobie jej zdjęcie i Wam pokażę, obiecuję !

z mojej strony to byłoby tyle :)

miłego ; * 

 

 

FACEBOOK 

 

+ można dodawać :) 

 

 


 Marlena 

 

5 komentarzy
ewelus105  - 01/06/2012 19:41:02
zajebiste foty . <3
dodaje . ; D
poprostujusta  - 22/05/2012 8:40:54
Oni są genialni.<3
Zapraszam do mnie :)
120804  - 22/05/2012 6:10:53
<333 och, ach ..; D
diabelicoowaa  - 21/05/2012 21:39:26
Król <333

fajne ;]
tazmyslowic  - 21/05/2012 21:38:58
ach miałaś szczęście z koszulką :):) gratuluję wygranej :))
ja też chcę ! :)))
Kamil <3

Najnowsze wpisy

89.

02/09/2012 0:13:04

88.

11/07/2012 11:00:46

87 .

26/06/2012 10:00:54

86.

24/06/2012 17:20:03

85 .

22/06/2012 8:07:47

84 .

20/06/2012 18:31:16

83 .

19/06/2012 8:04:43

82 .

17/06/2012 11:37:57

Wszystkie wpisy