Photoblog.pl

Załóż konto

Welcome to my world of death

2018/12/06   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie

Bardzo szybko się wypaliła ta świeczka z YC, 

no trudno, a myślałam że będe ją mieć na dłużej.

Ogólnie lipa z wolnym na święta, ja nie brałam między świętami,

ale w wigilię i w sylwestra, w wigilię dostanę bo mamy 2 zmiany więc wolne,

gorzej w sylwetstra bo mamy 1 zmiany, wypisałam urlop na początku listopada,

ale sporo l4 miałam z ich winy przez to zimno i teraz nie wiem, do bani będzie

jak będe musiała iśc na rano, ale wtedy najwyzej będe tylko do 12 i do domciu,

nie będe siedzieć w sylwestra do 14 na pewno ;d odbiję się szybciej i tyle.

Nie będe sie tym przejmować, tylko trochę nie wyspana będe x/ w niedzielę pójdę wcześniej spać...

Albo powiem że specjalnie wcześniej wypisałam bo wyjezdzamy XD

2 komentarze
queenofthevampires  - 06/12/2018 10:41:38
Nie kombinuj :P Bo z tego nigdy nic dobrego nie wychodzi :D Mam takiego samego reniferka :D
Photoblog.PRO northerka - 06/12/2018 10:47:40
z czym? ale i tak jak mi każa isc w sylwestra to będe do 12, juz z mamą o tym rozmawiałam i im też powiem ze to jest sylwester i nie wyrobie, niech spadaja ;d

Najnowsze wpisy

Wpis northerka

22 godz. temu

Wpis northerka

17/12/2018 14:07:39

Wpis northerka

16/12/2018 22:34:38

Wpis northerka

16/12/2018 13:47:23

Wpis northerka

15/12/2018 12:05:54

Wpis northerka

14/12/2018 22:53:05

Wpis northerka

14/12/2018 15:33:15

Wpis northerka

13/12/2018 15:49:56

Wszystkie wpisy