Photoblog.pl

Załóż konto

i dlatego lubię mówić z Tobą... 

2008/11/17   

nooo

« następne   poprzednie »
nooo

a więc co do poprzedniego zdjęcia....

ehm...

nie no żeby nie wyjść znowu a jakąś agresorkę...

wcale nie będę bić zabijać okaleczać...

sila spokoju.

a wręcz podziękuję Ci drogi Tytusie :P

a masz :P

 

tak więc... na zdjęciu widać <?> mój aktualny kolor włosów...

<podziwiajcie i piszcie że ładnie>

widać też moją dziwną minę i kawałek mojego urovczego bałaganu...

ale skupcie się na włosach...

dna dzisiajeszego się nie wyspałam.

mimo tego teraz...

wzbierająsię we mnie pokłady energi pozytwwnej energi!!

bedę tworzyć miśki *^__^*

ot co...

ostatnio wszyscy są ,,iśki"

 klasa jest ,,miśki"

i Fatum jest ,,miśli"

ale ,,miski są fajne *^___^*

dziaa *^__^*

a już za pare dni za dni pare....

pirat!!!!!!

właaa mamnadzieje że pojadę ^^

ja nie po zostanę tru tru emo i się portne :x

ale bedzie dziaaa cafe

będą dwa dni bez snu

bedzie wychowywanie kredek..

a właśnie... dawno tak porządnie nie wychowywałam kredek

w ogólnym tego pojęcia znaaczeniu ;___;

wiecie co to jest...?

to jest UZALEŻNIENIE!

HA!

dobra dziękuję za uwage i pozdrawiam wszystkich którzy byli tacy dzielni

czytali te głupoty

i dotrwali do tego momentu notki

a więc kocham was! xD

 

 

A świat nabiera znów wszystkich barw tęczy *^__^*

szczęście welcom tuuu!! :D

kaine zamulejszyn! <chyba że o 8 rzano w szole xD>

właaaa :********************

 

 

www.noorkaa.fbl.pl nowy fbl ten zamkniety zawieszony

kisuuu :*:**:*:*

7 komentarzy
pani0duze0pe - 06/12/2008 10:39:51
boskie foty ;* !
ri220  - 19/11/2008 15:30:31
podziwiam twoj kolor i pisze ze ladny xD
heheh
pzdr;**
karolinus91  - 19/11/2008 12:28:56
no tak ...niezaciekawie :P
sianiania - 17/11/2008 19:50:44
mnie się bardzo Agatko nowe włosy podobają :)
pozdrawiam!
chrupki - 17/11/2008 18:39:36
*^__^*
smiechowe takie ;D
:** Rikoo
fusia  - 17/11/2008 17:03:19
Ciemne kłaczuchy... :D:D:D
Ja tyż mam :)))
Pozytywnie :***
mef4a  - 17/11/2008 14:14:27
ale jak można nie dotrwać? to się tak fajnie czyta!

Najnowsze wpisy

nooo

17/11/2008 13:54:32

Wpis noriko92

15/11/2008 17:31:03

dla taty-Ushiego *^_^*

14/11/2008 14:47:53

tru.tru.so.tru

11/11/2008 20:13:05

:)

10/11/2008 21:07:48

księżniczka Noriko ;]

08/11/2008 13:55:27

i mnie nie będzie!

08/11/2008 1:03:03

tego jeszcze nie było...

06/11/2008 23:10:44

Wszystkie wpisy