Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/10/23   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie
Kategoria:
Black Angel

witam ponownie

ostatnie dni byly troche lepsze a dzisiejszy jest do dupy. glowa zaraz mi wybuchnie, niezbyt dobrze sie czuje, nie moge oddychac czyli ogolnie jestem prze zie bio na, na dodatek jakis kretyn na scigaczu sie wepchal na 3go i bylo po hamulcach. jakis chaos today panuje.

pora egzaminow juz nadchodzi... coraz blizej zima nie lubie na dworzu szarosci (mmmmmhmmm ale poetycko) 

czemu ten czas tak musi leciec??? nie moze chociaz na chwile sie zatrzymac???

jem batonika tak wiem, nie powinno sie o tej porze ale jakos trzeba sobie "sztucznie" poprawic humor, jestem zmeczona i padnieta po prostu chce odpoczac...

a o czym mysle? jak wszystko "poukladac" i czy nie wrocic do czarnych wloskow

pa.

3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika noirecat.
prettytoy  - 26/10/2010 18:06:11
pobudzające zdjęcie^^
ritabathory  - 24/10/2010 20:27:59
po usunieciu czarnego to potem tylko sie wyrowniuje mniej wiecej koloryt,ja tak robilam,odrostow na poczatku nawet nie ruszalam,wpierw w planie bylo usuniecie czarnego a potem mialam jasny rudy i juz robilam odrosty lekko by nie przesadzic i gdze byly ciemne jakies to tam jeszcze,ja ostatnio zaczelam stosowac olej amla do wlosow i jak wlosy sa suche to tez warto troche go wetrzec w koncowki wtedy wlosy wygladaja lepiej a w dodatku caly dzien jest to nawilzenie,po regularnym stosowaniu wlosy sie polepsza :)
ritabathory  - 24/10/2010 19:31:32
a z czym mialas problem?jestem fryzjerka wiec moze cos doradze :) fakt ze niewiem co teraz jest na polskim rynku ale chetnie udziele rady czy cos :)

Najnowsze wpisy

Wpis noirecat

 

Wpis noirecat

 

http://alert-box.org/petycja/

 

cracked xD

 

mrrrrraau ;D

 

Wpis noirecat

 

Wpis noirecat

 

Wpis noirecat

 

Wszystkie wpisy