Photoblog.pl

Załóż konto

zaawansowany diabeł 

2015/07/06   

 

« następne   poprzednie »

strasznie dużo czasu minęło odkąd poprzednim razem coś tu naskrobałam

po kilku latach aż miło się czyta

wiele się zmieniło, nie wiem czy warto o tym wspominać, bo może jedak wolałabym to zostawić za sobą

lampka mnie pali w twarz i czuję się jak na przesłuchaniu

o czym bym chciała napisać? jakieś mądrości po latach?

chyba wyszłam z wprawy

 

to urocze zdjęcie zawdzięczam Tomkowi

będę je miło wspominać, a właściwie zajęcia z fizyki

i ludzi, z którymi tak dobrze spędzałam nudne dwie godziny

 

dziś jest 5.07 - jeszcze

czy jest jakaś rocznica dzisiaj?

czy coś się wydarzyło kilka lat temu?

nie sądzę

raczej lipiec zawsze był spokojnym miesiącem

 

jestem trochę poddenerwowana

bo potrzebuję planu, po to żeby nie wypalił, a wszystko zrobiło się samo - spontanicznie

 

trochę Maciek daje mi się we znaki, mam trochę wyrzuty sumienia, że zachowuję się nie fair

najgorsze jest to, że jestem z nim szczera i zachowuję się fair

masło maślane

od kilku dni próbuje się odciąć, a on coraz bardziej w to brnie

 

i ty drogi przyjacielu, kurcze nie wiem nawet czy mam prawo Cię tak nazywać

bo kimże jesteś? HA, mam lepsze pytanie.. kim będziesz potem?

całe dnie poświęcam Tobie, niedorzeczne, bo przecież robimy coś poza pisaniem

no nie, ja nie robię, leżę i patrzę się w sufit, śmieję się, płaczę, 

ale jest mi tak lekko na sumieniu dzięki Tobie

mam wrażenie, że postawiłam czoło całemu światu

niedługo Cię zabraknie, są wakacje przecież

a ja dalej nie wiem kim Ty jesteś, w pamięci mi tkwi fakt, że nie dopuszczasz do siebie ludzi, ale właściwie co to znaczy? pozostawiam tą zagadkę sobie

 

nastał 6.07 

nowy lepszy dzień, poniedziałek

powinnam zrobić coś z włosami, wtedy już będę wiedziała, że i w życiu coś się stanie

 

nie wiem o czym pisać, mam milion myśli na minutę i nie umiem ich opisać słowami

 

nie wymyślilam żadnego scenariusza, chciałabym, żeby wszystko zatrzymało się w miejscu

żebym sobie przeanalizowała co robię źle, co robię dobrze

potem wpadła na GENIALNY pomysł jak żyć

 

potrzebuję jakiejś pasji

gówno prawda

 

potrzebuję mieszkania, własnego kąta

żebym wstała rano i mogła powiedzieć, że już się nie stresuję

że wszystko się ułożyło i że po porażce podniosłam się

 

żeżeżeżeże

 

a ja świata nienawidzę, bo zżera go arogancja

biorę od niego dokładnie tyle, ile mogę dać

 

w naturze wszystko wraca, to czysta równowaga

 

albo to ja, albo to wszystko jest chore

 

NA ZDROWIE

trzeba jakoś żyć

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika niemyszowska.
pojedynkiphoto  - 06/07/2015 22:20:52
Pojedynki zdjęć ( selfie, makijaż, styl, zdjęcia tematyczne ) . Wszystkie info pod zdjęciem !
Chcesz aby Twoje zdjęcie było WYRÓŻNIONE ?
WEŹ UDZIAŁ !
Zapraszam ! ;D

Najnowsze wpisy

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wpis niemyszowska

 

Wszystkie wpisy