Photoblog.pl

Załóż konto

Na KoŃskim GrzBiecie :] 

2009/04/15   

I kolejny upadek xD

« następne   poprzednie »
I kolejny upadek xD

Heh.. Ale miałam długie włosy wtedy !

A teraz ze mnie pawian i mam garść włosów na głowie ..

 

 

A dzisiaj była Lucha Klucha , jaka ona jest spokojna jak idzie na padok , wooow !

I w stępie , i kłusie ;p

Ale w galopie już nie , za szybko ją pochwaliłam hihih.

Myślałam , że ręce mi urwie , ale nieee.. ściagałam ją i robiłam ganasz , którego nie potrafie xD

I galopowałam bez strzemiona ;p

 

I skakałam na niej , i onaaa bardzo fajnie skacze ;p

Ale wariatka musi z galopu , ona musi !

I coo ? Nie wyrobiłyśmy , i źle skoczyłyśmy , już myślałam , że wpadniemy w stojak , a ona nie !

Skoczyła , a potem się potknęła , a ja co ?

Wyleciałam z siodła , prosto na jej szyję , ta nie wytrzymała i zrzuciła mnie .

 

A potem galooooopowała sama , bez jeźdźca , i to na dobrą nogę xD I nawet się wyginała hihih.

Ale chyba zapomniała o tym , że po naszej jeździe miała jeszcze 2h jazdy hahaha

 

Spadam jak profesjonalista ;p

A mali zaczynają mnie wkurzać ! Przez nich nie pojedziemy w teren chyba nigdy ! 

I dzisiaj musiałam jednemu zatorować drogę Luizą ,bo nie umiał konia zatrzymać !

I Balbiś wróciła ,ale ona smutne oczyska miała :((

I Frycior ;p Ela mówiła , że w następnym tygodniu będzie chodził u nas na jeździe .

 

Hahaha pozdro dla niej xD

W ogóle , fajnie ma w boskie , i pozdro dla niej i dla mnie , i w ogóle dla wszystkich xD

 

Ja-Lucha   Miśka-Jarek  Asia-Grafica  Paweł-Vera Młodzi-Cynia i Bob

 

Jednak padok ,to padok :))

 

 

5 komentarzy
equus  - 16/04/2009 21:59:22
padok padok!!! Frycior wraca! alleluja! ;D
koniemoszna  - 16/04/2009 20:08:44
ojjj no to przygody to wym macie :)
łooo jak to w teren przez gnojków nie pojechać ?
nie dajcie sie !
hehe Balbinka jak tylko mnie zobaczy od razu się ucieszy
joke oczywiście ;p
już sie nie moge doczekac kiedy ja zobacze :*
goingnowhere - 16/04/2009 17:03:33
Luuuchaaa < 3


:))
zulszon  - 16/04/2009 16:18:09
pozdro dla wszystkich, czyli dla mnie przede wszystkim, ja?
tęsknię za naszymi czasami :*
esek0  - 16/04/2009 14:44:47
padok bez porównania ! :D
kto bywa na koniu, bywa i pod nim ;p

macie takich młodych szaleńców w grupie to się nie dziwię, ale nie mart się, bo i tak pojedziecie ;p

;**

ee, ale masz fajne włosy!!

Najnowsze wpisy

Wpis nadstajenna

17/06/2014 21:53:55

Wpis nadstajenna

24/09/2013 18:47:22

Wpis nadstajenna

07/07/2013 9:14:34

Wpis nadstajenna

27/05/2013 8:47:03

Wpis nadstajenna

22/05/2013 16:43:06

Wpis nadstajenna

23/04/2013 17:53:27

Wpis nadstajenna

11/04/2013 11:19:52

Wpis nadstajenna

09/04/2013 11:20:36

Wszystkie wpisy