Photoblog.pl

Załóż konto

Na KoŃskim GrzBiecie :] 

2008/11/19   

Dziś :D

« następne   poprzednie »
Dziś :D

HEhe.. Jedyne fotki , na których jestem xD

Miśki mama nie zostanie fotografem :P


Jazda boska .Bazyś chodził tak jak chciałam.

Fakt, faktem , galop mu się troszkę walnął ,ale kto mu się dziwi .

Wkońcu na hipoterapi teraz tylko chodzi , to dzisiaj troszku musiał poszaleć.

Ale ja Bazylka znam już na pamięć xDWiele mnie nauczył .. Gdyby nie on , spadałabym dalej .

Aaa jak fajniutko sobie skakał , no no .Bazyś wymiata ^^


Konie były rozdane tak:

Ja-Bazyl(miałam do wyboru Grafinii,ale za bardzo ciągne xD)

Miśka-Emo Jaruś

Asia-Nevers(także Emo xD)

Paweł-Tesalka

Cezary-Cynia

Mateusz ? Tak on się nazywa ? -Bob.


Skoki poszły nam fajniuchnie ^^P.Basia wkońcu odważyła się ustawić nam kopertkę:D


Nasza kariera się zaczyna :P W ogóle , ja miałam nie skakać.Pff.. "Fiordy nie skaczą"

Zaczęłąm udawać , że płaczę xDI poskakałam sobie .Bazyś jest superancki xD Nio,ale się powtarzam.

Nie wiem czemu wszyscy tak na tego Bazylka narzekają :)


Achh.. W ogóle .. Ten Cezary na mojej Cyni..Nie no myślałam , że będę płakać ,albo go zrzucę z niej $%&^%$&$&$


Jak można konia tak kopać ? Czy on nie wie co to jest łydka ?!Albo zatrzymywać .AJj.. Biedna moja .Mogła mu coś zrobić !Ela powiedziała , że sobie już fajnie radzę z Bazylkiem.Nie no , na pochwałę od niej to trzeba sobie naprawdę zasłużyć ^^

Aaa.. Strzelam focha na Żonjakę !To ja Ci czekoladę wiozę prosto z miasta, a Ty mi dziołcha nie przychodzisz  ! Ja,mmm?! ^^

Aaa.. Tak w ogóle ,to kto wie jak wygląda Ela, która ma padakę śmiechową ?!Jaaaaaaaaa ^^

Aaa.. I czaicie :D Rudek mnie przepraszał <lol>

A Gałka jest szalony xD

Powedział , że rasa moje psa jest średnia , a ja do niego , że sam jest średni :P

A on do mnie , że co powiedziałam? A ja , że sam jest średni , a on "Majka" (LOL , jak on to fajnie mówi xD)A ja do niego "No dobra, jest pan duży xD" A potem się pytałam go czy mój kolor włosków mu się podoba xDObmacał je niczym prawdziwy specjalista i powiedział , że ładnie , ładnie , że jak ... I zapomniał xD I znowu o kolczyki mnie męczył xD :D :P Ryba , zakochałam się w nim <hahahaha>
Nie , nie , Gałka jest tylko Twój xD

 

Ja chcę jakiś mały terenik..

6 komentarzy
equus - 20/11/2008 20:29:13
a ja chcę twoje zdjęcia na Cyni! ;p
koniemoszna  - 20/11/2008 16:23:12
A no widzisz mówiłam że za niedługo zaczniecie skakać :)
Hmmm ja na Bazylu nie jeździłam ani razu ale pewnie jest fajny jak mówisz :]
Ojjjjj ja tez widziałam jak Ela potrafi się śmiać masakra :)
No ale w końcu to Ela :*
buziaki ładne zdjatka :*:*:*:**
esek0  - 20/11/2008 16:07:19
Bazyś to super koń ! ;D
Tak,włoski masz fajne :)
Ja też skskałam na fiordach,nawet na Bobie ;D
Czy ja wiem,pierwsze zdjęcie nie jest złe :)
Buziaki ;*****
kaarina  - 20/11/2008 13:22:04
A czym CI się Rudek naraził :D?

Kurde ale ja Wam tej hali(malej bo malej, ale zawsze) zazdroszcze!
Nevers nie chodzi w sporcie?? ;|?
inka - 20/11/2008 12:07:31
Bazyl spoko koń ^^
też go lubię.
w końcu to pierwsza moja miłość .. eee ? ; p
a i skacze bardzo fajnie .. ale w galopie mi nie chciał skakać -.-
fajnie że już skaczecie ; )
a ty se weź kobieto w końcu jakiegoś dużego konia ..
ogólnie mi się śniło, że jeździłaś na jakimś siwku ..
jakiś sportowy z innej stajni .. hahhhahaha xD
i na nim wymiatałaś. ^^

Nie no ty jesteś genialna .. : DDD
; ***
proposal  - 19/11/2008 22:56:57
heheheh nooo foty wyrabane hahah ;p

Nie ma co ;p

No dzisijesza jazda udana :D jak zreszta ostanio wsyztskie :D

Szkoda ze Ania nie przyszla z swoimi cegłami ;p

No a Bazysia wkoncu troche rozruszalas :D

Bye ;*

Najnowsze wpisy

Wpis nadstajenna

17/06/2014 21:53:55

Wpis nadstajenna

24/09/2013 18:47:22

Wpis nadstajenna

07/07/2013 9:14:34

Wpis nadstajenna

27/05/2013 8:47:03

Wpis nadstajenna

22/05/2013 16:43:06

Wpis nadstajenna

23/04/2013 17:53:27

Wpis nadstajenna

11/04/2013 11:19:52

Wpis nadstajenna

09/04/2013 11:20:36

Wszystkie wpisy