Photoblog.pl

Załóż konto

Na KoŃskim GrzBiecie :] 

2008/10/26   

Sorki, że tak późno ..

« następne   poprzednie »
Sorki, że tak późno ..

Taakk.. Wiem , wiem , nie dobra ze mnie dziewczyna !

Sorki , że notka dopiero teraz ,ale nie miałam wcześniej czasu i neta :(

 

Foteczka zrobiona podczas odpicowywania Tesalki xD

 

"Pimp my horse"

Ludzie wtajemniczeni wiedzą o co come on xD

 

W środową jazdę , znowu dostałam Tesalię .

Byłam zła , bo tyłek mi od niej odpada ,ale dałam radę xD

Taka słodziutka była jak ją czyściłam .

Hehe.. I ta moja "prawie" gleba jak wychodziłam z boksu .

Anjaka to widziała xD

 

Aaaa i prosze mi powiedzieć , co za idiota zrobił Tesali kucyki ?

Tesalka jak zwykle brykała mi podczas galopu ale dałam radę xD

W ogole zlewka , bo wszyscy już stępowali a ja wyrabiałam galop u Tesalki na dobrą nogę.

 

I uczyłam się ganaszować.

Jakoś to było .

Nie mnie to oceniać , jak coś to pytajcie Anjaki ;]

 

Aaa Anjaka super skakała na Neversiku .

Ohh... Ahh.. :):):):)

I ładnie Neversik się ganaszował ;]

 

 

A tak w ogole to Tesalia mi 3 palce u nogi splaszczyła xD

A Ela zamiast ją odciągnąć to zlewała ze mnie , hahaha, też mi śmieszne to było :P

 

I Luiza ładnie główkę dawała na dół.

Normalnie będę ja teraz męczyć , żeby dała głowę między nogi xD

 

A Cynia szalała :PP

Asiu , jak się jeździło :P ?

 

Niooo.. Anjaka , mam nadzieje , że w środę porobisz mi jakieś foteczki ,cooooooooo? :)

 

 

Buziaczki dla wszystkich :*

 

P.S . Wyobrażacie sobie mnie w sukience od Eli xD?

Albo w różowej od Anjaki :P

Hahahaha.. Dzięki wam dziewczyny za pomoc ;]

 

W środę może będę miała moje fotki z półmetka ;]

8 komentarzy
regata  - 30/10/2008 14:53:45
boje się zapytac w jakim kontekście xD wciagałyśmy tabake odkurzaczem? ;*
zulszon  - 28/10/2008 19:21:58
odpicowywanie tesalii: celujący!

a jak już się porządnie nauczysz ganaszować, to poproszę o jakiś fotki, żebym mogła też wystawić ocenę ;)

ja sobie mogę Cię wyobrazić w sukience eli! na pewno wyglądałaś uroczo :)

:*:*:*:*:*:*
equus  - 26/10/2008 21:37:01
jak ja ci zazdroszcze ze mozesz jezdzic w Mosznej.. :)
inka - 26/10/2008 19:10:25
Tesalka .. mmm ; d
najlepiej się uczy skakać jak najpierw się skacze na twardych koniach .. tak słyszałam ;P

ja i tak wole Aneczki Neversa mmm <3
Majka wymiatać mi w środę jak zawsze i uściskać Neversa z przeprosinami od ineczki bardzo proszę.


buśka ; ***
ana94  - 26/10/2008 17:52:02
ale w jakim sensie chciala bys fotke odemnie? xD
asia6677 - 26/10/2008 15:13:18
Powiedzmy ze niezbyt dobrze sie jeździło ;P
A zdjęcie bardzo fajne ;]

Pozdrawiam ;***
anniesss  - 26/10/2008 15:09:02
pimp my horse haha:D
ale zonjaka swietnie sobie z ganaszowaniem radzila:D
masz to po mnie malenka!!
i jeszcze to sianko mmmm hahahaxD
<333
regata  - 26/10/2008 14:05:56
oh yeah ,,pimp something" xD;**

Najnowsze wpisy

Wpis nadstajenna

17/06/2014 21:53:55

Wpis nadstajenna

24/09/2013 18:47:22

Wpis nadstajenna

07/07/2013 9:14:34

Wpis nadstajenna

27/05/2013 8:47:03

Wpis nadstajenna

22/05/2013 16:43:06

Wpis nadstajenna

23/04/2013 17:53:27

Wpis nadstajenna

11/04/2013 11:19:52

Wpis nadstajenna

09/04/2013 11:20:36

Wszystkie wpisy