Photoblog.pl

Załóż konto

I co my wszyscy z tego mamy 
zapisz

Wyświetleń: 117

wyczyscilam wczoraj tel do zera, wreszcie śmiga, bo bylo mocno źle.

 

od rana powystawialam te faktury - to co przekladalam juz od prawie tygodnia.

 

.

 

 

no i sie wkopalam, jako jedyna nie wystawilam jeszcze faktur, wiec informatycy poprosili mnie o pomoc w testach nowego serwera pocztowego, który wysyla faktury z systemu... a chcialam isc na basen. coz, kazda wymowka dobra, czy cos?

 

musze isc do paczkomatu, ale chyba wyślę Dziuba 

i jutro odebrac zamowiony rysik. wzielam sobie najtanszy za trzy dyszki, bo oryginal kosztuje ponad 6... stówek xDDD nie moge sie doczekać!

 

.

 

paczka odebrana, chyba pojadę jutro na kilka h do pracy i wracając zgarne swój rysik <3

 

wstawiłam sobie specjalnie moj antyspołeczny dresik do prania, skoro jutro mnie chwilę nie będzie to sobie poschnie. 

 

.

 

czekam aż mi Dziób łazienkę zwolni, umyję zęby i usiądę do tablecika, coś porysuję.

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika mlbr666.
marianfoto czarna wdowa
14/10/2021 7:27:08