Photoblog.pl

Załóż konto

Milka.. 

2009/11/05   

cukierek albo psikus

« następne   poprzednie »
cukierek albo psikus

fajna hausowa nutka leci. dobrze. renoma sie postarala.

jedyne o czym teraz mysle to zeby wejsc do domu i od razu (moze byc nawet w butach) polozyc sie do lozka. przytulic kota i spac :)

po wczorajszym to tak sennie mi tu troszku.

ale kurcze 1 nieodebrane polaczenie. zawsze tak jest. kusza te telefony kusza, zeby spac nie isc za wczesnie przypadkiem.

a nie mowilam. ten wieczor spedze znowu nie tak jak planowalam. :)

dobranoc.

zimnego zycze ;)

 

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

cukierek albo psikus

05/11/2009 19:19:19

dzis to jutro, tyle ze jutro

05/11/2009 12:55:53

kiciooo

25/10/2009 10:50:08

władza w ręce wyobraźni

25/10/2009 10:37:37

siup siup siup

19/10/2009 0:14:41

kici kici... badzmy....

25/09/2009 19:51:43

to juz jest koniec...

25/09/2009 19:46:36

moje mysli polecialy na urlop

19/07/2009 2:11:23

Wszystkie wpisy