Photoblog.pl

Załóż konto

# malinowy lizak. ! o.O 

2010/01/30   

Dance Na obozie xdd

« następne   poprzednie »
Dance Na obozie xdd

siema fota z Dyski xdd nie ma co było proo w hooj xd :) pozdro dla  Malinowej :**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 < http://www18.zippyshare.com/v/90414415/file.html >

 

 

 

                                                                                                                    Eloszka


KcE:****

 

 

 


 

5 komentarzy
nawiedzonaprzezduchy  - 01/02/2010 12:13:19
fajna fota =
verteee  - 31/01/2010 21:41:24
Śliczno.O...

by Me.. ! xP
farbowanaadada  - 30/01/2010 15:40:25
no ladnie ladnie
buziam ;*;*;**;**
silaxmarzenxdd  - 30/01/2010 15:40:15
a ty co zrobiłeś w reke ?

PS. fajne foto
brazowooka93  - 30/01/2010 15:04:48
ładnie ;)

Najnowsze wpisy

Wpis metiu94

 

 taki o xD

 

Wpis metiu94

 

wakacyjnee

 

Wpis metiu94

 

...

 

no

 

...

 

Wszystkie wpisy