Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 6 STYCZNIA 2022 ze strony mobilnej , exif
Wyświetleń: 216
Zdjęcie z...lipca albo sierpnia 2021 (bo ciężko mi jeszcze używać zwrotu 'w zeszłym roku' bo myślę o 2020 xd) kiedy było cieplutko, słonecznie, dni były dłuższe iiiii w ogóle było przyjemniej. Jaja jak berety że dorosła Lila woli lato (szkockie niż polskie) i wiosnę od jesieni i zimy. Chyba wyrosłam pod tym względem z mojej dekadenckiej natury.

Fajnie jest. Nie mam za dużo zmartwień, nawet planuje parę drobnych rzeczy gdzie to też do mnie nie podobne ale akurat takie zmiany witam z radością. Nigdy nie planowałam nic naprzód bo uważałam że i tak zdążę zmienić zdanie sto razy a i okoliczności mogą mi wszystko zepsuć ale teraz wcielam w życie inne nawyki. Etap 'hulaj dusza, piekła ni ma' prawie w całości zażegnany.
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika marudnik.
over9k heh dzis dyktowalem, ktory rok jest i wyszlo, ze 2020
08/01/2022 3:47:04
marudnik Co za różnica czy jedna dwójkę w tę czy w tamtą haha
15/01/2022 19:15:46
over9k fakt, jak tworze jakis preset to nazywam go np zozo metal bo fajniejszy byl rok zozo niz zozi czy zozz, przynajmniej wizualnie ;]
16/01/2022 16:05:08
wedkarz00 WOWO, PODZIWIAM : ))))))
07/01/2022 9:59:55