Photoblog.pl

Załóż konto

...YNAHCOKU JAR 

2014/05/26   

Skarga na ludzi

« następne   poprzednie »
Skarga na ludzi

Ludzie

gwoli ścisłości

ludzie z mojej grupy!

Bardzo mnie to cieszy, że pytacie się mnie o notatki, zagadnienia, daty i przykłady z historii sztuki, bo wiecie, że ją lubię i uważacie, że dobrze sobie z nią radzę

ale proszę

nie dzień przed sprawdzianem

i do cholery jasnej

ciężko jest poszukać zagadnień samemu?

Czy naprawdę zawsze mam każdemu pomagać? Fajnie, mogę pomóc, bo liczę na rewanż, ale nie wtedy kiedy jestem zmęczona po dniu szkoły, chcę się uczyc dla siebie, a nie dla innych. Poza tym Internet ma w sobie wszystko i pytać powinno się w ostateczności. "Podaj mi przykład rzeźby egipskiej" DEBILU, tak cieżo wpisać w google "rzeźba egipska"?

No kurde. Nie w przeddzień testu, do kurwy nędzy xD


Koniec ody do rozpaczy, bo bardzo się wkurzałam. Też przez mamę, ale Pajączek i telefonowy wykład Taty o polityce... Uspokajające.

Padam z nóg. Nie mam siły się już uczyć. Umim wszystko z palcem w dupce, ale nie wiem czy na teście mogę siedzieć z palcem w dupce.

Idę sobie

Precz i dobranoc.

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Ostatnie słowa

 

koziołki i matkołki

 

dziecięca pornografia

 

modeleczka

 

Wpis malinowydrops

 

Wpis malinowydrops

 

Wpis malinowydrops

 

Wpis malinowydrops

 

Wszystkie wpisy