Photoblog.pl

Załóż konto

`dwa słowa.dziewieć liter 

2011/02/04   

Nocka u wiewiÓrci ! :)

« następne   poprzednie »
Nocka u wiewiÓrci ! :)
Fota robiona nie dawno z nocki u wiewiÓrci :* z moją nową fryzurką ;d
30 komentarzy
coswtymstylu  - 21/02/2011 22:46:42
fajnie :D ;)
cofniijto  - 18/02/2011 21:43:55
pięknie;)
cheerrry  - 18/02/2011 21:27:26
pupil. :*
joda13  - 17/02/2011 17:47:29
Ładnie ; )
Pozdrowienia ! : )
oliwkowax - 14/02/2011 14:42:06
świetne ! ;***
Moni - 14/02/2011 8:49:06
Sliczniutko :*
marylaa  - 14/02/2011 6:47:07
Ładnie ; *
videogirl3  - 12/02/2011 18:48:38
Dlaczego nie mam zawieszać ; ))) ?
buee  - 12/02/2011 13:22:05
fajne ;)
pchelka12  - 11/02/2011 19:01:50
Śliczniiee ! ; *** kocham twoje włosyy ! ` <33
xxmaliinowamambaxx  - 10/02/2011 23:27:56
ślicznie & świetny fryz . <3
ehh .. pani Liszko , tęsknię za panią , i za naszymi zajemadefakabistymi a nawet lepszymi wakacjami nad morzem . zwały i fazy , i w ogóle .. ja chce jeszcze raz . ; * musimy się spotkać , bo nie wytrzymam psychicznie normalnie , haha XD
roniciegoni  - 10/02/2011 14:29:17
jak fajnie;d pzdr;-))
09monika96  - 10/02/2011 12:37:04
ładnie ;*
Biedronka! :D
videogirl3  - 09/02/2011 9:37:45
fajne;p
09monika96  - 08/02/2011 21:09:33
ładnie ;*
justaadream  - 07/02/2011 18:33:15
ładnie ; ]
videogirl3  - 06/02/2011 12:37:01
fajne
natusia51  - 05/02/2011 17:50:09
ślicznie:*
piękne farkoczyki
mruuk  - 05/02/2011 14:59:49
Czemu ściełaś włosy xD
Ładnie : *
WB
jadzia06  - 05/02/2011 12:19:57
spoko ...<3

Najnowsze wpisy

Wpis malezloo96

25/06/2012 16:12:35

moja 16

13/06/2012 17:58:02

buziak

15/01/2012 12:08:51

odsypiamy

01/01/2012 20:33:37

przeróbka

30/12/2011 20:09:21

kamerkowe2

29/12/2011 16:23:46

kamerkowe

28/12/2011 17:26:51

;p

20/12/2011 14:29:07

Wszystkie wpisy