Photoblog.pl

Załóż konto

`dwa słowa.dziewieć liter 

2011/01/28   

wf;d

« następne   poprzednie »
wf;d
Powiększenie

foto z Anetka <3 jedna z moich deklÓW ;d

pamietaj Wera AŚKA jest moja .!

dzis wg u deklow na polskim na rozdzieleniu ;d dzialo sie

pamietajcie macie sie bawic w swatke .! Moniki  z Ryba ;d to bylo zabujcze WiewiÓra

wg dzis nasza boska sesja i 15 minutowa przygoda w trakcie przerwy miedzy wf.Nie wiem Werka po co kazalas nam isc pod same gorki ;d?ale bk chociaz m.in z cb i zabujczych krzakorow <3! haha dekle wiedza o co chodzi  .! niezly sprint ;d laski ;p

jeszcze ta Nizapominajka(piosenka) na Mozaice :(  mama nadzieje ze jej nie bd spiewac no to laski ewakulujemy sie ;) a Dziura:* sie cieszy ze ma dar rzekonywania ;p od dzis Jadzia mam przebieralnie w wc hahahahahahahah...

dzis u fryzjera ;)

nareszcie wole 2 tygodnie bede za wami tesknic

tak wg to nie mam fot juz wiewiÓra mi potem doda z feriii...<3 jeszcze po feriach tyle spr bd miec aaa.! :(

pozdro dla :

Doni,Werki,Moniki,,Anetek,Aśki,Oliwki,<33333333...

co rb na ferie pisac w komach .! ;d ciekawe czy snieg spadnie ?


ale sie rozpisalam raz na jakis czas ;d

                                                                                           buśka yeaaa ...

10 komentarzy
kitty1997  - 30/01/2011 19:51:56
EXTRA! ooo taaa "swatki"
a taa piosenka na chórze była nuuudnaaa
ale za to wfy były MEGA! Musimy się wszyscy w ferie umówić nie?
<333333333333 Ps. TĘSKNIE!
pchelka12  - 29/01/2011 15:00:12
Ślicznie ;**
majkol97  - 29/01/2011 11:48:20
śliczniee ;******
, będziemy bawił się w swatki ;dd
ttaak. beka była, ;dd
też bd. za wami tęskniła :(
<33333333333333333333333
WiewiOra - 28/01/2011 22:50:12
Dzis to sie dopiero działo łuuu beczka Ogolnie no bo Wkoncu my ! Skoro Asia jest twoja , to moja jest Anecia ta z fotki powyżej :-D wgl nie moge z tego jak w te krzaki poleciałam ;dd super zabawa przez 15 min ! :-P a ferie to oczywiście z tobą kochanie !:* a wgl to musze dokończyć to co zaczęłam dzis na polskim na rozdzieleniu . Wy wiecie o co kaman ;) ja juz chce czwartek ! Balujemy ! Lof ! <3
kolorowa1410  - 28/01/2011 21:39:30
Ahh ze mną <3333333333
Taa dziś bk była ;***
za 2 tyg. bawimy sie w swatkee ;]]]
videogirl3  - 28/01/2011 20:48:16
jakie pytania ?:)
kociara - 28/01/2011 20:43:15
łądnie:***
klaaudiaag  - 28/01/2011 20:01:30
ładnie :)
zapraszam do mnie :)
Pozdrawiam ;)
duchowykompas  - 28/01/2011 19:41:06
cudownie :D
immaturex3  - 28/01/2011 19:17:28
ładnie;P

Najnowsze wpisy

Wpis malezloo96

25/06/2012 16:12:35

moja 16

13/06/2012 17:58:02

buziak

15/01/2012 12:08:51

odsypiamy

01/01/2012 20:33:37

przeróbka

30/12/2011 20:09:21

kamerkowe2

29/12/2011 16:23:46

kamerkowe

28/12/2011 17:26:51

;p

20/12/2011 14:29:07

Wszystkie wpisy