Photoblog.pl

Załóż konto

i chuj wie co z jutrem 

2016/07/05   

 

« następne   poprzednie »

5 dni..

po czesci sie ciesze, a po czesci bede tesknic

jezu, mam lzy w oczach jak o tym mysle

jeszcze wraca....

nie no, nie wraca, zawsze bylo..

:)

kurwa mać

tak chce a nie moge no XD

standard.. :)

depresyjna dziewczyna XDD

pomimo tego wszystkiego, to moge stwierdzić, że najlepsza wakacje sie zapowiadaja! :)

............................................................................................................................................................

http://lyndisraskana.tumblr.com/

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika lyndisraskana.

Najnowsze wpisy

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wszystkie wpisy