Photoblog.pl

Załóż konto

i chuj wie co z jutrem 

2016/04/16   

 

« następne   poprzednie »

15.

Miała być laba, ale wałek. XD

Chodzenie samej 2h po ost :').

Pózniej mysle sobie pierdole, ide do szkoły.

Nie ma to jak pójsc tylko na jedną lekcje do szkoły.

Dzięki M :*

Pózniej do N.

Sesyja.

Dom, chwile w kime.

No i przejechać się autobusem.

Zgubione w Dobieszynie. XDDDD

Dzięki Patryk. hahahah :)

Chciałysmy, to miałysmy, haha.

OMGXDD

Pózniej machanie do miska. XD

No i na rondo na 5 min, zeby się tylko z A spotkać, ehh. :')

Dzis rano z dupy mi nerwy pusciły

Jebane pillowtalk XDDD.

JUŻ DAWNO TAK NIE MIAŁAM...

Długo to jeszcze kurwa potrwa?

...

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika lyndisraskana.
atlam  - 24/05/2016 14:30:17
świetne : *

Najnowsze wpisy

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wszystkie wpisy