Photoblog.pl

Załóż konto

i chuj wie co z jutrem 

2016/03/18   

 

« następne   poprzednie »

No to nieźle.

Leniuch ze mnie podobno, hehe.

Boże, jak ja chce żeby nadszedł już ten monent jak wszystko wyjdzie.

O ile wyjdzie.

I jak będzie juz wszystko dobrze.

Tak, chciałabym zebys dostala od niej.

O niczym innym nie marzę.

Zabolało.

Jak chuj. :)

Dziwne to wszystko.

Jebie się.

Nie wiem już nawet co robić.

Ze wszystkim.

Poważna rozmowa z t znowu.

Ja go jebe.

Chciałabym żeby z drugim T była poważniejsza, hehehe.

Nie no.

Spierdalanie w chuj.

"To był mój kolega"

SUPER.

2 minuty.

Szybkie.

Sprinterki.

Już wiem jaka motywacja bedzie na zawodach haha.

Hehe.

Hihi.

A z m, kłótkie.

Ciągle.

Mam dosc. :)

Niech to wszystko sie skonczy bo chyba kurwicy dostane...:)

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika lyndisraskana.

Najnowsze wpisy

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wpis lyndisraskana

 

Wszystkie wpisy