Photoblog.pl

Załóż konto

Kocham cię.! < 3 

2013/08/20   

HEJ

« następne   poprzednie »
HEJ

A no wiec taka do dupy pogoda i wogl nie dlugo do szkoly .. bosze nie chce .. juz ostatni rok i wgl ;o
CO JA MAM ROBIC?
hahhahahahha beka troche dziwne spotkanie po roku ;o ehh

No i se wczoraj planowalysmy uro z Sylwią Kace <3
i Dziekuje za wszystko ze zawsze jestes i wgl <3
Mam dylemat .. i chuj
7.09
ide po wyniki ..

to bedzie masakra ;/
Boje sie ze cos wykryli .... ja pierdole
najgorsze ze chyba bede musiala zmienic klase a ja nie chce
Chce grac w siatke ;/
No jutro wolontariat , bedziemy jezdzic do szpitala do dzieci :3 :/
i bende rycczec ;/
i kupa ..
Nwm co pisac ja tu mam :/
hehhehehehehehe
dobra zwijam bayu

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis lullabyrainbow

 

cjgvfb

 

jou

 

eloelo

 

elo

 

ehh

 

HEJ

 

Kocham Cię kicia ;*

 

Wszystkie wpisy