Photoblog.pl

Załóż konto

Crazy Girl 

2013/01/01   

hej hej kup se klej poraz 3

« następne   poprzednie »
hej hej kup se klej poraz 3

hejka:*

pisze ten wpis poraz 3

małe opóźnienie, pisze go tylko 14h za późno.

wybaczysz nie?

nie będę ci nic życzyć bo wiesz co ja Ci życzę

KC

spodziewałam się hejtów, bo Kasiutka zrobiła ci wuama a ja nie, czyli musimy być pokłócone

ta rozmowa była mega ekscytująca. walą.....co? konia? ...nie, fajerwerki. lol

___________________________________________________________________

OLKA POKAZAŁA TWARZ !!!!!

_____________________________

niesamowite prawda? aż szkoda że nie zrobiłam screena. bo co? bo mi przycisk wcięło

te zdjęcie jest mega artystyczne

___________________________________

czemu masz takie fajne włosy?

_____________________________-

wczoraj mnie głowa bolała, pewnie za dużo wypiłam napoju gazowanego w butelce z korkiem. a TY ZAMIAST MNIE PRZYTULIĆ POSZŁAŚ SOBIE NA BIBKĘ , CO TO MA BYĆ??!!

____________________________________

FAJNE BYŁY WCZORAJ FAJERWERKI, NIE UWAŻASZ? nie widzialam ani jednego ale to nieistotne szczegoły

.................................................................

wychodzę

wychodzę

wychodzę

...............................

nie, nie żegnam się z Wami póki co.

___________________________

KC<33

______________________

pozdrawiam Kasię i Olę, miałam to zrobić wczoraj,ale okejka.

hkdhasfkhasgsatuywtegjdsgkuaguityuwfyfquawguyGUYTAYUTYFWEYYATRF

------------------------------------------

nie ogarniam powoli...

....................

nie ogarniam tego kompa co mi zżarł 2 wpisy wczoraj.

heheh

hehehe

hehhe

heheh

ehhehe

_______________

z czego ja się brecham?

________________________

pokory nabierz łyk, a serce Ci wytłumaczy, kim dla Ciebie jest, jak wiele dla Ciebie znaczy <----------ja poetka , a nie?

____________________

jak tam u Ciebie w gimbazie ?

____________________________

EJ MASZ JUTRO W-F? NA 6 LEKCJI?

0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

BAWIĘ SIĘ W SZLACZKOWANIE JAKBYM MIAŁA 5 LAT.

 

ZMYKAM STĄD BO NUDZI MI SIĘ, NIE?

 

 

            PISAŁA TWOJA KOCHANA : ja

 

 

REKLAMA

 

reklama twoja

 

hej hej, kupcie se klej i usta nimi sklecie hehe :* pozdrowienia od słoni

1 komentarz
lubiekrem  - 01/01/2013 15:55:33
yeep mam jutro W-F na 6 godz lekcyjnej:) LOWJU:*<333

Najnowsze wpisy

Wpis lubiekrem

12/04/2014 10:34:37

Wpis lubiekrem

11/09/2013 16:21:02

biskupiec

01/02/2013 21:54:58

hej hej kup se klej poraz 3

01/01/2013 14:20:07

Wpis lubiekrem

30/12/2012 14:42:04

Wpis lubiekrem

29/12/2012 21:20:20

Wpis lubiekrem

26/11/2012 20:49:32

Hallowen

31/10/2012 21:56:16

Wszystkie wpisy