Photoblog.pl

Załóż konto

Nie płacz, mama kupi papierosy . 

lovebow

lovebow, 24 lata

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

jestem jaka jestem...
czasem walnięta ;d;* hehe



Aniusia kochana 19:15:45
Według mnie Patuusia jest najzajebistszą osóbką jaką znam . Nie ma to jak jak nasze zajebiste japki na fotkach , hmm ?! Mooja kochana . Liczyć na Ciebie można , zawsze . Możemy razem płakać , śmiać się . Zawsze dobrze mi życzyłaś , pocieszałaś . Byłaś szczera , z deczka porąbana . . I za to Cię pipoo kocham

Martusia (16-04-2010 19:16)
Jestes koffana , Piekna , zajebista , ojj poprostu kocham ciee


Czym się zajmuję?
szkoła ;** dziewczyny muzyka i
przypałyyy hehe ;*xD

O moich zdjęciach

jak sie nie podoba to wyjazd!!

Mój sprzęt fotograficzny

Najnowsze wpisy

Pyszczki !

18/04/2015 17:06:50

Wpis lovebow

14/04/2015 21:05:09

Filipos

07/01/2015 19:37:22

:-)

07/01/2015 18:51:27

Na co komu dziś ;)

13/12/2014 13:08:55

;-)

30/11/2014 13:04:30

;-]

27/11/2014 17:24:17

powrót po czasie (-:

25/09/2014 19:27:40

Wszystkie wpisy