Photoblog.pl

Załóż konto

seriously?

Dodane 28 CZERWCA 2020 , exif
Wyświetleń: 184

 

siema! moja mina na dzisiaj... jak to Cwany mówi "niby człowiek wiedzioł, a jednak się łudził". no to za dwa tygodnie mniejsze zło? kurwa przykre to bardzo. bardzo lubię Polskę, m.in. za to o czym śpiewają BFF w jednej ze swoich piosenek, ale cholera z roku na rok robi się tutaj coraz większe bagno, ludzie są coraz bardziej podzieleni, odpierdalają się takie rzeczy, że nawet nie wiadomo jak to skomentować... nie wiem, może tak było zawsze, tylko ja jestem starsza i siłą rzeczy bardziej ogarniam co się dzieje wokół mnie...? serio nie wiem. dobra tam. idziemy dalej.

 

tydzień bez męża zleciał mega szybko, ja już nie ogarniam. tak w ogóle dziecko wczoraj 13. miesięcy skończyło :o dobra jakoś mi się notka nie klei, brak weny zupełny. także wezmę się lepiej za edukejszyn o chorobach zakaźnych królików, a co!