Photoblog.pl

Załóż konto

zimowe dzieciątko

Kategoria:
ludzie
Dodane 25 STYCZNIA 2020 , exif
Wyświetleń: 195

 

 

hej! od kilku dni się tutaj zbieram i oto jestem :D nie mam czasu wieczorami, bo... CZYTAM KSIĄŻKI. tak. to prawda. czytam książki xD a dokładnie mam w planach na 2020 (hehe "nowy rok nowa ja") przeczytać łącznie 26 :D tak wiem, że ludzie robią czelendże na 52, ale ja jestem słaba w książki, więc zaczynam powoli xD także tyle, jeśli chodzi o moje tłumaczenie się z nieobecności. co u nas? yyy nic nowego xD kurde, jakie my mamy nudne życie :') ei serio nie mam co napisać. jak coś wymyślę to dam znać xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

marianfoto A ku ku , fajny dzidziuś
13/02/2020 19:42:00
nie0ogarniam Ale ma oczyska <3 co czytasz? Ja zapomniałam teraz książki z domu :P
29/01/2020 8:29:35
Photoblog.PRO lifeparody ale jestem na bieżąco xD już wiesz co czytam (a raczej czytałam) :'D
09/02/2020 9:02:22