Photoblog.pl

Załóż konto

jeszcze świąteczny Kyci

Kategoria:
zwierzęta
Dodane 12 STYCZNIA 2020 , exif
Wyświetleń: 248

 

 

SIEMA! dzisiaj nie może być innego powitania <3 warto pomagać i tyle w temacie. dodaję Kyciego, bo Karola DODAŁA wpis z kotem xD hehe ja też na bieżąco- po 10 dniach zobaczyłam x'D ale ja to muszę zasiąść do kompa i na spokojnie wszystko przeanalizować :'D a ostatnio jakoś wieczorami, nie mam weny na nic. a to wszystko przez tą cholerną zimo-jesień!! jakby było biało to świat od razu byłby weselszy. a nawet jak bez śniegu, ale mróz to i słonko by było... bulwers. wczoraj pyknęło mi 26 na liczniku... bliżej niż dalej do 30-stki. zrobię wtedy zajebistą imprezę i się schlam- Doris liczę na Ciebie! xDDD

 

 

 

 

 

 

 

nie0ogarniam Ja na schlanie zawsze gotowa! xD nie musisz mi mówić 2 razy xDD
16/01/2020 15:15:55
~dianaviolet Hahahahaa xD no żal że śniegu nie ma :/
15/01/2020 17:38:37