Photoblog.pl

Załóż konto

chcę tam!

Kategoria:
myself
Dodane 7 WRZEśNIA 2019 , exif
Wyświetleń: 166

 

hej! serio tego zdjęcia tu jeszcze nie było?! <3 w ogóle bardzo mało zdjęć z tamtego wypadu wstawiłam. tyle co nic! a z racji, że oprócz zdjęć dzieciątka nie mam nic nowego więcej (x'D), to będę wrzucać góry *.* i ogólnie to się teraz załamałam, jak sobie przeglądałam te zdjęcia, bo jestem teraz GRUBA. po ciąży waga stoi. dobra wiem, ćwiczyć. tylko kiedy? po 21-szej jak młoda już śpi? i mam te pewne 2-3 h spokoju do kolejengo karmienia? no sorry, ale wtedy to myślę tylko o prysznicu i wyrku. z racji bardzo wymagającego dzieciaka no nie jestem jej w stanie od siebie odkleić. przed wyjazdem do LOP to jeszcze wchodziło w grę wieczorne bieganie/rower, a teraz to już ciemnica straszna i zimno... dobra musiałam się trochę poużalać nad sobą. koniec laby i w miarę możliwości będę cisnąć!! trzeba, bo z dnia na dzień coraz gorzej mi ze sobą o.O trzymajcie kciuki! :')

 

 

 

 

 

 

 

 

nie0ogarniam Spokojnie jeszcze zrzucisz :)
08/09/2019 14:17:38
Photoblog.PRO lifeparody no to na pewno ;p tylko ja bym chciała już, zaraz, teraz... xD
12/09/2019 21:07:26