Photoblog.pl

Załóż konto

 

2011/02/17   

najlepszego

« następne   poprzednie »
najlepszego

Z urodzin Rudego Rysmana Magdaleny ;p :***

od prawej: siostra Rysmana, Jaa xD potem Rysman.. za nią Szwanek mój Dorotowy i jakis Ziomek xD

 

zaciesz feste mam.. wtedy to właśnie Piter zapytał "czy będziemy parą" xD

heh i oto jesteśmy xD

 

a za jakieś 2i pół dodz musze wyjść z domu..

haha dzis ide na Koncerta Happysad :D

Niuniulek mnie zabiera xD buba jedna.. he loves me xD

 

a potem idziemy do Morala z jego "Piłkarską Drużyną"

juz sie oram na samą mysl tych zadufanych w sobie kolesi xD

chodz wiekszość z nich po blizszym poznaniu jest super spoko ;p

ide zacząć sie ogarniać.. bo jeszcze nie zdarze xD i co wg ubiere xD !!??

 

Brak komentarzy
Info

Użytkownik lapanasiewicz
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

Najnowsze wpisy

najlepszego

 

Wpis lapanasiewicz

 

sylwek :D

 

Do you remember...

 

Happysad :D

 

Wpis lapanasiewicz

 

:)

 

Wpis lapanasiewicz

 

Wszystkie wpisy