Photoblog.pl

Załóż konto

Ciesz się z tego co masz :) 

2016/05/15   

 

« następne   poprzednie »

Moja najwspanialsza jedyna cudowna niezastąpiona zaskakujaca wyczekiwana ukochana najpiekniejsza najmadrzejsza i w ogole naj naj naj <3 jedyna taka ! 

 

 

 

 

 

 

 

a ja mam dość k....rwa wszystko na mojej głowie ! przez caly dzień ten sfochowany o to ze kuzwa o 8.30 go obudzilam gdzie Jagoda juz od min 1,5 godziny nie spala bo kuzwa wielce pan krolewicz po pracy jak wrocil o 22.30 do domu siedzial przed TV czy laptopem do 2 w nocy i jest wielce nie wyspany i to  k....rwa moja wina ! no ja pie......ole !!! chodzic na palcach kuzwa caly dzien mowic slodkie słowka prowokowac a ten i tak i tak ma Cie w nosie ! :( 

jeszcze byli goscie....NIunia chodzi spac o 19.30 od paru dni ... dzis oczywiscie Tatus kochany zamiast sie uciszyc na chwile ... czas zasniecia dziecka +/- 20 min to sie k....wa drze na caly pysk po godzinie usypiania dziecka wparowalam do pokoju z goscmi i sie dre ze moglby k....wa pomyslec i sie uciszyc to mnie wygnal z pokoju i to jest k....wa ojciec ?! juz nie mowie o tym ze jak mloda zaczyna troche mialczec gdzie wystarczy do niej pogadac pokazac zabawke czy cokolwiek to ten sie odzywa "no nie mialcz dziecko" i nic z tym dalej nie robi :( mam dosc naprawde mam dosc zastanawiam sie czy dobrze zadecydowalam ze chce miec z nim dziecko ... nic do niego nie dociera ...

 

 

wiem ze pracuje ze moze byc zmeczony wspieram go jak tylko moge robie to tamto sramto ale kuzwa nie ja sama mam dziecko !!!!!!!!!!! :( co robic ? :( 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis lacareta

 

Wpis lacareta

 

Wpis lacareta

 

Wpis lacareta

 

Smutek

 

szarosc dnia

 

tęsknota

 

sen :)

 

Wszystkie wpisy