Photoblog.pl

Załóż konto

PROJEKT 365 DNI Z FOTOGRAFIĄ 2!
zapisz

Żywiec dzień 2

Dodane 21 LUTEGO 2021
Wyświetleń: 123

Dzień 399.

Drugi dzień w Żywcu. W sumie można powiedzieć też, że pierwszy pełny ;). Wczoraj przyjechaliśmy koło godziny 21:00. Poza ciemnością nic innego nie widzieliśmy, chociaż Ola twierdzi, że widziała fale na jeziorze ;D.

Rano przywitał nas przepiękny... Przepiękna biel nas przywitała, ponieważ mgła była gęsta jak mleko. Na całe szczęście bliżej godziny 11:00 mgła się uniosła i mogliśmy cieszyć się przepięknym widokiem na zamarzniętą taflę Jeziora Żywiec (fal nie ma fal ;D). Mało tego, zaraz za jeziorem rozciągał się widok na Beskidy i Babią Górę, która wliczana jest do szczytów korony Polski (1725m n.p.m.) ;). Ten wyjazd miał być typowo wypoczynkowy, więc wejście na ten szczyt odłożyliśmy na okres letni, a tym razem weszliśmy na sporo niższą Górę Żar (791 m n.p.m.). Spacer był całkiem przyjemny, chociaż po tym jak zboczyliśmy z jezdni, pojawiło się zwątpienie co do kierunku wspinaczki ;D. Kierując się ciągle pod górę, dotarliśmy na szczyt gdzie spędziliśmy ponad godzinę na delektowaniu się przepięknymi widokami ;). Gorąco polecam!

Dzień zakończyliśmy zamawiając jedzenie w restauracji Prawda. Całkiem dobre jedzenie, chociaż zamówiony prze ze mnie krwisty stek, był bardzo dobrze wypieczony. Trudno ale też smacznie ;). Jedzie smaczne i to co nas najbardziej zaskoczyło to sposób podania kaszanki. Otóż kaszanka była podana  w formie kuli z chrupiąca panierką ;D. Wygląda to o wiele lepiej niż klasyczne podanie we flaku, a do tego chrupiąca panierka świetnie pasuje do tego smaku ;). Myślę, że warto to sprawdzić, ponieważ dwie kaszankowe kule kosztują jedynie 6zł. Super ^^

DO JUTRA!

padholder jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie :)
21/02/2021 2:55:23
kuba365 Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubańczkom ;D
22/02/2021 9:43:04
padholder Jak Kubańczycy Bogu tak Bóg Kubie ;)