Photoblog.pl

Załóż konto

:)

Dodane 19 LUTEGO 2017 , exif
Wyświetleń: 311

Hejka :* tydzień ferii już minął, a ja cały czas jestem zmęczona xd w tamtym tygodniu miałam studniówke było meeega fajnie :) a w tym tygodniu to w sumie cały czas coś w sumie jak zawsze, jak nie zadania z matmy to z znów z chemii i lecimy z materiałem już zostałao tak niewiele czasu a ja dalej utknełam gdzieś na środku tych powtórek, tamten tydzien  nie będę ukrywała, że troszku leniuchowałam, ale w tym zamierzam przyśpieszyć i mam nadzieję, że się do maja wyrobię  :) Jejku facet od chemii przysłał nam takie trudne zadania że zrobiłam tylko 3/4 z nich, ciekawe jaki drugi zestaw jest bo jeszcze nie zaglądałam do niego, ale coś tak myślę, że będzie jeszcze gorszy od tego pierwszego. Zaczełam "Zanim się poajwiłeś",  ale nie mam czasu nawet do niej zaglądnąć na 5min. mam tyle rzeczy do zrobienia masakra... Okey lecę spać bo jutro na 10 korki z matmy i muszę się wyspać :) Dobranoc :**

"Jesteśmy z tego samego materiału co nasze sny."

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika krzykwmilczeniu.
pookerfejs Piękna ;*
22/02/2017 12:03:56
krzykwmilczeniu Dziękuję :**
23/02/2017 16:52:39
keitha Ślicznie :))
20/02/2017 10:56:00
krzykwmilczeniu Dziękuję :)
21/02/2017 21:41:42