Photoblog.pl

Załóż konto

Potrzebuję Cie.  

2012/11/02   

1.

« następne   poprzednie »
1.

Cześć .

Jestem tu nowa.

Potrzebuje się uzewnętrznić .

Czytajcie :)

 

 

 

 

Pierwsze spotkanie :
Spotkali się na dyskotece. Ona szara myszka , bardzo niepewna sie . Młodsza od niego o trzy lata. Która pomimo swojego młodego wieku naprawde wiiele przeszła.Chciała wreszcie poznac kogoś kto odwróci jej zycie o 360 stopni.  Tyle razy juz ja ktoś zranił . ON:  typek pewny siebie - typowy macho. Przystojny i zajety.
 Na początku zalotnie na siebie patrzyli i uśmiechali. Ale to nie było zbyt wiąrzące, ona myślała że za duzo wypił i dlatego pewnie lepi sie do każdej pierwszej lepszej laski. Była zgrabna więc nic dziwnego że i na nią spojrzał . Oczywiście bardzo jej to schlebiało. Pomimo tylu wymienionych spojrzeń nie zatańczył znią, tańczył z innymi.
Kiedy weszła do kuchni ( w której on był) rozmawiał właśnie z jej kumpelą. Popatrzył na nią i głośno powiedział : "masz naprawde śliczną koleżanke. Jest naprawde tak bardzo ładna." Uśmiechneła sie i lekko zawstydziła. Usiadła na ławce a po chwili dosiadł się on. Zaczeli rozmawiać . Była to rozmowa o duperelach. Prawił jej komplementy . Dziewczyna wcale nie traktowała ich serio bo - trzymał piwo w ręce. Po chwili rozmowy ona wyszła zatańczyć a on poszedł za nią usiadł z boku i wptrywał sie w jej piękne ciało. Kręcone włosy. Uśmiechnietą buzię. Kiedy usiadła on wstał i lekko wbił palec w jej plecy ona to odwzajemniła. Pomyślicie pewnie że to dzicinne - ale to cholernie miłe. Przez reszte wieczoru kilka razy stykneli sie jeszcze, zamienili po kilka słow, usmiechów, spojrzeń. Impreza powoli się kończyła. Zabrałą swój plasz i skierowała sie do wyjścia. Tam stał on. Ostatnie spojrzenie, delikatny uśmiech. Subtelne "do zobaczenia" z jego strony i wesołe "dobranoc" od niej. Niby takie banalne a dawało do myślenia im obojgu. Ona myślała że  już nie będzie miała okazji go zobaczyć a nawet jeśli to on i tak nie bedzie pamiętał. Kilka minut później : wróciła do domu, zdjeła płaszcz, wzieła szybki prysznic i położyła się do łóżka . Sms od kumpeli z imprezy : "ON kazał przekazać ci całusa na dobranoc :* " Odpisała : " Też mu przekaż ode mnie :*" Kumpela : " Pyta czy nie zechciałabyś dać mu swojego numeru ? :P" Ona : " Serio ? haha xd A daj mu :D co mi szkodzi :* " Odłozyła telefon i zamkneła oczy. Sms. Numer nieznany : "Słodkich snów :* " Ona : " dziękuje i wzajemnie :* " . Numer nieznany: " Wiesz kto pisze ? :) " . Ona : " No własnie nie bardzo :) więc kto ? :) " . Numer nieznany: " Twój wielbiciel :) " . Ona: " a jak ten mój wielbiciel ma na imię ? :) ". Nieznany numer : " Rafał..ek :) " . Ona: " Mm no to juz wiem :) więc dobranoc :*". On: "Dobranoc :* " . Zasneła .

9 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika klikx3.
kasiunia53  - 08/06/2013 14:09:17
Fajnee :D
Zapraszam do mnie :8 ;333
ibyf  - 13/11/2012 16:14:43
fajne ;)
shaaggy  - 04/11/2012 12:06:51
extra ;*
xxzakochanaxd  - 03/11/2012 21:51:44
świetne : ))!
+ dodaje : >
niezaprzeczysz  - 03/11/2012 16:07:47 z telefonu komórkowego
jakie fajne jest ! *u*
wpadnij tez do mnie ;)
pysq110  - 03/11/2012 15:16:45
ładne ;) zapraszam ;*
toptoys  - 03/11/2012 10:34:54
fajne ;D
pozyytywniezakrecona  - 02/11/2012 21:22:36
cytatiopisy  - 02/11/2012 20:53:37
fajnieee ^^


zapraszam do mnie ;*

Najnowsze wpisy

1.

02/11/2012 20:03:14