Photoblog.pl

Załóż konto

Cappuccino Cloud 

2013/08/02   

 

« następne   poprzednie »

Serrrrrrr ;p

 

No to teraz zaczyna sie nauka :)

Ja glupia myslalam, ze tylko bede sie uczyc jak co i z czym wymieszac i jak sie nazywaja rozne przyrzady... takiego waleczka  ;p

Mam w klasie dwie polki wiec chyba bedzie OK.

 

A tek okrzyk radosci kiedy po calym dniu nieobecnosci malutka mnie zobaczy... bezcenne :)

 

 

1 komentarz
niebieskoookawariatka - 03/08/2013 12:12:46
jaka ona juz duza rośnie jak na drożdżach a jaka śliczna;) pozazdrościc córy ;d

Najnowsze wpisy

Roma 2011

 

Wpis kissmeandloveme

 

Wpis kissmeandloveme

 

Wpis kissmeandloveme

 

Wpis kissmeandloveme

 

Cudowne malutkie kochane

 

Wpis kissmeandloveme

 

Wpis kissmeandloveme

 

Wszystkie wpisy